Röntgen Bollnäs

Röntgen Bollnäs

Sjukhusvägen 81,821 81 Bollnäs, 82181

Hjälp oss i vården och kom på din bokade röntgentid! Vi har många väntande patienter och om du tackar nej till din tid kan det dröja länge innan du kan få en ny tid. Om du ändå behöver avboka, så är vi tacksamma om du gör det i så god tid som möjligt. Då kan vi ge den tiden till en annan patient. **************************************************** Drop-in är tillsvidare stängd. Istället erbjuds patienten en bokad tid. **************************************************** Tillsammans minskar vi smittspridningen! Har du symtom som påminner om förkylning eller influensa? Då ska du inte komma på öppen mottagning/drop-in röntgen eller på din bokade röntgenundersökning. Vänta tills symtomen är över, du ska vara symtomfri i 2 dagar! Kontakta 1177 om du blir sämre.

Röntgen är en central del i den medicinska diagnostiken och utför många olika typer av undersökningar. Här utförs konventionella röntgenundersökningar som skelett och lungor, datortomografi, magnetkamera, viss genomlysning/intervention och ultraljudsundersökningar.

För att komma till oss behöver du remiss eller kallelse.

Informationen uppdaterades 08:00 - 27 maj, 2024

Loading map

Radiologi, Datortomografiverksamhet, Sjukhus (BT)