Hedenbergs Kiropraktorklinik

2018-12-17 - Anna

Extremt kunniga och trevliga. Har varit hos T...

Dentalteamet Eva Jonsson

2018-12-13 - Darius Seppälä Hossaini

Har varit patient hos Eva sedan barnsben (21)...

Lundmark Gunnar, Landskrona

2018-12-13 - Kennert Jönsson

Mycket kunniga sjukgymnaster över lag som är ...

Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Vegatus

Bakterieanalys för bra hälsa

Dina tarmbakterier påverkar dig mer än du tror. Genom en analys av dina tarmbakterier kan du får hjälp till en hälsosammare livsstil och undvika framtida sjukdomar!

Innehåll från Vegatus.

Vaccinationsgruppen

Du glömmer väl inte att vaccinera dig?

Fästingar är aktiva när temperaturen överstiger fem grader, vilket betyder att fästingsäsongen snart är här. Behöver du fylla på ditt vaccinationsskydd mot TBE?

Innehåll från Vaccinationsgruppen

Audika

Hör igen!

Har du märkt att du behöver höja ljudet på tv:n? Testa din hörsel och behandla din hörselnedsättning! Läs om fördelarna med att behandla nedsatt hörsel.

Innehåll från Audika

Kry

Behöver du förnya ditt recept?

Med appen KRY kan du förutom att träffa läkare över videosamtal, också förnya ditt recept direkt och ha det nya receptet tillgängligt inom bara några timmar.

Innehåll från KRY

Vaccinationsgruppen

Dags att vaccinera dig mot influensan!

Du vet väl att du måste förnya ditt skydd varje år? Varje influensaepidemi är unik och nu har årets influensavaccin släppts som du kan ta hos Vaccinationsgruppen.

Innehåll från Vaccinationsgruppen.

Carl ovn

Tickar din biologiska klocka?

Känner du att den biologiska klockan tickar men saknar ännu en livspartner? Chansen att bli gravid minskar med stigande ålder och allt fler kvinnor väljer därför att förlänga sin fertila period genom att frysa in sina ägg tidigt i livet för att öka chansen att få barn senare.

Innehåll från Carl von Linnékliniken.

Plackers

Vill du få en bättre munhälsa?

Använder du tandtråd, mellanrumsborstar eller tandstickor som komplement till tandborstningen? Om inte så kan vi berätta varför du ska göra det och vikten av förebyggande tandvård!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Novius - Ögonklinik

Unik teknik vid linsoperationer

Funderar du på att korrigera din syn eller ska du opereras för grå starr? Novius Ögonklinik är unika i Sverige med sin linsoperationsteknik och Dick Lindgren är en av de patienter som har fått uppleva denna.

Vården.se i samarbete med Novius Ögonklinik.