Sök vårdgivare

Sökikon

1. Sök

Jämförikon

2. Jämför

Jämför de olika vårdgivarna och välj den som passar dig.

Bokaikon

3. Boka

• Anna Bäcklund Kiropraktik

15:46 - 27 sep, 2016 - Lisa Arnell

Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där.

• Anna Bäcklund Kiropraktik

09:38 - 27 sep, 2016 - Celie

Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra

• BVC Forum Nacka

08:02 - 27 sep, 2016 - Rønnaug vinje

Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de...

• Citymottagningen hälsocentral

16:22 - 26 sep, 2016 - Peter Lundholm

Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast.

• Närhälsan Lerum vårdcentral

09:03 - 26 sep, 2016 - M k

Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt me...

10 myter om tandtråd - Vården.se i samarbete med Plackers

Veckans myt om tandtråd!

Är du en person som tycker att tandtråd är svårt att använda eller inte förstår varför du bör använda det? Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd och Vården.se slår tillsammans med Plackers hål på de tio vanligaste myterna om tandtråd!

10 myter om tandvård

Guider & Artiklar

Valfrihet i vården

Många län har infört valfrihet i vården, inom flera områden kan du välja vilken vårdgivare som ska utföra din vård.

Att välja tandläkare

Det är fritt val av vårdgivare inom tandvård. Vad innebär det och vad ska man tänka på när man väljer tandläkare?

Privattandläkarna

Läs om samarbetet med Vården.se som du som medlem av Privattandläkarna kan ta del av.

Engagera dig mera

Läs om varför det är viktigt att vi alla engagerar oss i sjuk- och friskvården.