Solna Ortopedmottagning

2019-12-13 - Fariba O.

Jag har haft ont i handen i en månad och jag ...

Bauer Clinic Stockholm

2019-12-13 - Josefine J.

Helt underbar miljö, blev helt avslappnad av ...

Ystad Hudläkarmottagning

2019-12-13 - Kerstin L.

Mycket bra bemötande och professionell behand...

Vaccinationsgruppen

Vaccinera dig mot årets influensa

Tillhör du en riskgrupp, eller vill du undvika att smittas av årets influensa? Sedan 19 november är det möjligt att vaccinera dig hos några av Vaccinationsgruppens fyra mottagningar.

Innehåll från Vaccinationsgruppen.

Novius Ögonklinik

Novius hjälper dig med operation av grå starr

Upplever du att du fått dimmig syn och misstänker att du drabbats av grå starr? Då kan du få hjälp med undersökning, diagnostisering och behandling hos Novius Ögonklinik. De använder den senaste operationstekniken, för de bästa, snabbaste resultaten.

Innehåll från Novius Ögonklinik.

Audika

Märker du av att din hörsel försämrats?

Det är inte ovanligt. Vid 65 års ålder har en av tre nedsatt hörsel. Genom att identifiera tidiga tecken på nedsatt hörsel kan du få rätt hjälp direkt. Audika hjälper dig med första steget.

Innehåll från Audika.

Narkoskliniken

Narkoskliniken hittar vägar ut ur tandvårdsrädslan

Tandvårdsrädsla och utebliven tandvård är ett vanligt problem idag. Narkoskliniken erbjuder personligt stöd och behandling för att du ska våga ta första steget mot ett friskare liv, där det är du som har makten över dina tänder.

Innehåll från Narkoskliniken.

Doktor.se

Förnya ditt recept online

Dags för receptförnyelse? Doktor.se kan förnya recept på alla läkemedel som inte är beroendeframkallande eller kräver kroppsundersökning, provtagning eller annan åtgärd innan förnyelse.

Innehåll från Doktor.se.

Internationella Smärtkliniken

Bli av med din kroniska smärta!

Hos Internationella Smärtkliniken används en helt unik metod som kan behandla i stort sett all sorts kronisk smärta, till exempel fibromyalgi, reumatism eller migrän. Här erbjuds du möjligheten att bli av med dina besvär – för gott.

Innehåll från Internationella Smärtkliniken.

Doktor.se

Få hjälp med dina hudbesvär via mobilen!

Har du fått utslag, klåda eller rodnad och funderar på om du borde söka vård? Via Doktor.se kan du enkelt få hjälp med behandling och rådgivning, var du än befinner dig. Vi hjälper till med alla vanliga hudbesvär, som till exempel eksem och akne.

Innehåll från Doktor.se.

Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Innehåll från Min Doktor.

Folktandvården Stockholm

Vill du säkra din tandhälsa?

Hos Folktandvården kan du teckna frisktandvårdsavtal. Då betalar du en fast summa som sedan täcker ditt behov av tandvård. Det är ett smart sätt att prioritera sin tandhälsa och slippa dyra överraskningar.

Innehåll från Folktandvården Stockholm.

Vaccinationsgruppen

Du glömmer väl inte att vaccinera dig?

Fästingar är aktiva när temperaturen överstiger fem grader, vilket betyder att fästingsäsongen snart är här. Behöver du fylla på ditt vaccinationsskydd mot TBE?

Innehåll från Vaccinationsgruppen

Plackers

Vill du få en bättre munhälsa?

Använder du tandtråd, mellanrumsborstar eller tandstickor som komplement till tandborstningen? Om inte så kan vi berätta varför du ska göra det och vikten av förebyggande tandvård!

Innehåll från Plackers.