Sök vårdgivare

Sökikon

1. Sök

Jämförikon

2. Jämför

Jämför de olika vårdgivarna och välj den som passar dig.

Bokaikon

3. Boka

• Andersberg Din hälsocentral

13:40 - 16 jan, 2017 - mikael

Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd!

• Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen

13:14 - 16 jan, 2017 - Patrik Danielsson

Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man...

• Hälsomedicinskt Center i Landskrona

12:04 - 16 jan, 2017 - Sara

Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt!

• KMC Fysioterapi

08:02 - 16 jan, 2017 - Cajsa Pettersson

Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina ...

• Vårdcentral Vansbro

06:42 - 16 jan, 2017 - Bizzi Hammarlind

Den bästa vårdcentral man varit på.. trevligt bemötande och omsorg.. T...

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Läkarbesök när och var du vill

Min Doktor är Sveriges första och största vårdcentral på nätet. De erbjuder läkarbesök och konsultationer med barnmorska när och var det passar dig. Deras läkare ställer diagnos, skriver remisser och recept vid behov – precis som din fysiska vårdcentral. Min Doktor har öppet dygnet runt alla dagar i veckan, vilket gör att du alltid har en läkare tillgänglig.

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Hälsokontroller på nätet

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. All remisshantering sker digitalt och dina värden samt resultat sparas i en onlinejournal som du alltid har tillgång till för att kunna följa dina värden över tid. Det gör att du kan få förståelse för din hälsosituation och tidigt fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Guider & Artiklar

Valfrihet i vården

Många län har infört valfrihet i vården, inom flera områden kan du välja vilken vårdgivare som ska utföra din vård.

Att välja tandläkare

Det är fritt val av vårdgivare inom tandvård. Vad innebär det och vad ska man tänka på när man väljer tandläkare?

Privattandläkarna

Läs om samarbetet med Vården.se som du som medlem av Privattandläkarna kan ta del av.

Engagera dig mera

Läs om varför det är viktigt att vi alla engagerar oss i sjuk- och friskvården.