Sök vårdgivare

Sökikon

1. Sök

Jämförikon

2. Jämför

Jämför de olika vårdgivarna och välj den som passar dig.

Bokaikon

3. Boka

• Tandläkare Helena Gustavsson

15:09 - 08 dec, 2016 - Léa Pesonen

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR ! NI ÄR BÄST ! KRAM/LÉA

• Kvinnokliniken vid Carlanderska

14:51 - 08 dec, 2016 - Sandra

Superbra mödravård med professionell, omtänksam och kunnig personal. Tänker aldrig gå någon annanstans än hit i dessa ärenden.

• Rosa Gynekologmottagning

08:12 - 08 dec, 2016 - Lucy

Andra besök idag..redan nöjd och bra och effektiv resultat efter första behandling😊😊😊😊keep it up Doctor👍

• Hörselverksamheten Audionommottagningen...

19:23 - 07 dec, 2016 - Bertil Rickäng

Jag har besökt avdelningen två gånger med ca ett års mellanrum samt et...

• Larssons Tandvård

19:17 - 07 dec, 2016 - R

Effektiva trevliga och duktiga.

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Läkarbesök när och var du vill

Min Doktor är Sveriges första och största vårdcentral på nätet. De erbjuder läkarbesök och konsultationer med barnmorska när och var det passar dig. Deras läkare ställer diagnos, skriver remisser och recept vid behov – precis som din fysiska vårdcentral. Min Doktor har öppet dygnet runt alla dagar i veckan, vilket gör att du alltid har en läkare tillgänglig.

Vården.se i samarbete med Min Doktor

Trappa ner rökningen

Trappa ner rökningen

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Guider & Artiklar

Valfrihet i vården

Många län har infört valfrihet i vården, inom flera områden kan du välja vilken vårdgivare som ska utföra din vård.

Att välja tandläkare

Det är fritt val av vårdgivare inom tandvård. Vad innebär det och vad ska man tänka på när man väljer tandläkare?

Privattandläkarna

Läs om samarbetet med Vården.se som du som medlem av Privattandläkarna kan ta del av.

Engagera dig mera

Läs om varför det är viktigt att vi alla engagerar oss i sjuk- och friskvården.