Fabriksgatan 10, Göteborg

Pris från: 2000 kr

IVF med donerade spermier

NIPT

Äggfrysning

Göteborgs IVF-klinik erbjuder sina patienter de bästa förutsättningarna för att bli gravid genom erfaren personal, effektiva processer och ett toppmodernt laboratorium. Deras framgångsrika graviditetsresultat är bland de bästa i landet.

Varför ska man besöka Göteborgs IVF Klinik?

Göteborgs IVF Klinik erbjuder fördelar som:

• korta kötider
  • möjligheten att behålla samma läkare under hela behandlingen
  • kontinuitet
  • gedigen kunskap, erfarenhet, engagemang samt ett medmänskligt bemötande från läkarna
  • behandlingsplanerna anpassas individuellt för varje patient.

Undersökningar, behandlingar och gynekologbesök

På Göteborgs IVF-Klinik finns en stor mängd undersökningar, behandlingar och privata gynekologbesök att boka, exempelvis:

Privata gynekologbesök:

• allmän gynekologi
  • viabilitetsundersökning vid graviditet
  • kontroll av blödning i tidig graviditet
  • ägg- och spermie-donation (dubbeldonation).

Undersökningar:

• fertilitetsutredningar
  • spermaprov
  • passageundersökning/HSS/HyCoSy
  • hysteroskopi
  • NIPT
  • ERA (endometrie receptivitets test).

Behandlingar:

• IVF-behandlingar
  • spermiedonation
  • äggdonation
  • PESA/TESA
  • Äggfrys
  • spermafrys.

Om laboratoriet på Göteborgs IVF-klinik

Göteborgs IVF-klinik har byggt Sveriges modernaste IVF-laboratorium, godkänt av VitaVeritas. Labbet håller ISO klass B för partikelantal, vilket är mycket högre än gällande krav för att hantera könsceller, som ligger på ISO klass D.

Varmt välkommen att besöka Göteborgs IVF-klinik på Fabriksgatan 10!

Informationen uppdaterades 12:00 - 29 feb, 2024

Helena Hedberg

Annika Zeybrandt

26 apr, 2024

15 apr, 2024

Väldigt trevlig, lugn, tydlig och kunnig personal. Jag fick inte skynda på eller stressa men fick ta min tid både under första samtalet som under och efter undersökningen.

16 apr, 2024 Göteborgs IVF Klinik svarade:

Hej Magdalena! Tack för att du skrev en recension på oss! Vi är glada att du är nöjd över besöket hos oss. Med vänliga hälsningar, Teamet på Göteborgs IVF Klinik

12 apr, 2024

Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med kliniken och rekommenderar dem varmt. Vi har fått mycket tydlig och bra information, fint bemötande, snabb återkoppling vid frågor och god flexibilitet med tider. Upplever att de varit uppriktiga med förutsättningarna men samtidigt lyhörda för våra önskemål. Oavsett hur vår resa slutar är jag glad och tacksam att vi valde just dem.

16 apr, 2024 Göteborgs IVF Klinik svarade:

Hej Sarah! Tack för din recension! Vi är mycket nöjda över att du känner att du fick all information du/ni behövde. Vi önskar er all lycka till på eran resa. Med vänliga hälsningar, Teamet på Göteborgs IVF Klinik

12 apr, 2024

16 apr, 2024 Göteborgs IVF Klinik svarade:

Hej Maria! Tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Teamet på Göteborgs IVF Klinik

22 mar, 2024

Vi är så himla nöjda med kliniken! Otroligt professionell, lyhörd och trevlig personal. Skulle välja denna klinik 100 gånger om!

26 mar, 2024 Göteborgs IVF Klinik svarade:

Hej Rebecca! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är så nöjd med vår klinik och personal. Vi strävar alltid efter att ge våra patienter den bästa möjliga vård och service. Det betyder mycket för oss att du skulle välja vår klinik igen. Med vänliga hälsningar, Teamet på Göteborgs IVF Klinik