Anna Lindhs Plats 2, Malmö

Dr.Dropin - din gynekolog i Malmö

Dr.Dropin är en gynekologmottagning i Malmö och ligger i huvudmottagningen Dr.Dropin där flera specialiteter samsas. Här hittar du erfarna gynekologer som jobbat flera år inom den offentliga vården med bland annat infertilitet, preventivmedelsrådgivning och klimakteriebesvär. De möter dig som patient med värme, förståelse och kunskap.

Dr.Dropin är en privat vårdgivare som grundades i Norge 2017, först med fokus på allmänläkartjänster, men som sedan utvecklades till olika medicinska specialistmottagningar inom gynekologi, pediatrik, barnmorska, hudläkare samt psykolog, sjukgymnast och kiropraktor. De har även en klinik i Lund.

Fördelarna med att välja Dr.Dropin som gynekolog i Malmö

Dr.Dropin fokuserar på ett personligt bemötande och hög vårdkvalitet i alla steg. Utöver det kan du vänta dig:

• gynekologer med lång erfarenhet

• korta väntetider

• inga remisskrav.

Du kan även boka besök hos gynekolog på helgen hos Dr.Dropin då de erbjuder tider på lördagar.

Vad Dr.Dropin kan hjälpa dig med

Dr.Dropin - Gynekolog kan hjälpa dig med allt från gynekologiska besvär, fertilitetsutredningar samt hjälp under graviditeten. Du kan vända dig till Dr.Dropin vid bland annat följande:

• Infertilitet

• Cellprov

• Ultraljudskontroll i tidig graviditet

• Preventivmedelsrådgivning

• Insättning/uttag av spiral

Kliniken kan erbjuda dig hjälp på flera språk, till exempel svenska, engelska, tyska, rumänska och bulgariska.

Träffa gynekolog utan remiss i Malmö

Dr.Dropin tar emot dig som privatbetalande patient. Här behöver du ingen remiss eller egenremiss för att boka tid hos gynekolog i Malmö.

Varmt välkommen att boka besök hos gynekolog hos Dr.Dropin i Malmö!

Informationen uppdaterades 11:41 - 18 apr, 2024

Aurelia Dana Lungu

Mladena Mladenova

16 apr, 2024

Är väldigt nöjd med både bemötande och konsultation 🤩

19 mar, 2024

Fick snabbt en tid hos Aurelia Dana Lungu, dessutom på en lördag vilket i mitt fall underlättade. Väl på plats möttes jag av ett vänligt och professionellt bemötande kring de frågor jag hade gällande förklimakteriet. Det omfattade dels en överskådlig ”livsstilsrådgivning” dels hormonell behandling om det skulle bli aktuellt.