Primärvårdsjouren Borgholm

Om Primärvårdsjouren Borgholm

Om du blir sjuk eller skadar dig under kvällar och helger är det primärvårdsjouren eller akutmottagningen som hjälper dig. Detta gäller när ditt ärende inte kan vänta till dagen därpå eller kommande vardag då din hälsocentral eller allmänmottagning är öppen.

Ring gärna sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177. Då får du prata med en sjuksköterska som gör en medicinsk bedömning av dig och kan lotsa dig vidare till rätt vård.

OBS! Vid akuta livshotande tillstånd, ring alltid 112.

Resedan 1, Borgholm - visa på karta
  • Lördag - Söndag 09:40 - 15:00