Nytt på Vården.se

Blogginlägg Nytt på Vården.se

Vården.se lanserar Vårdbarometern – i oktober var husläkare det vanligaste sökordet

| Nytt på Vården.se, Vårdbarometern

PRESSMEDDELANDE. Premiär för den första vårdbarometer – i den allra första tog vi tempen på hur svenskar sökte efter vård på nätet i oktober 2019.

Nöjd med din vårdgivare? Lämna ett omdöme!

| Nytt på Vården.se

Har du besökt en vårdgivare senaste tiden som du kände dig särskilt nöjd med? Då kan du gå in och lämna ett omdöme hos dem på Vården.se! På så sätt hjälper du både vårdgivaren och andra patienter som söker vård.

Ny design på Vården.se!

| Nytt på Vården.se

Vi på Vården.se kan stolt presentera en ny design av vår webbplats www.varden.se. Vi har fått ett rejält ansiktslyft och helt bytt kostym till en mer modern design och samtidigt passat på att byta logotyp! Vår tekniska chef Jesper Johansson är den som byggt vår nya hemsida och berättar lite mer om tankarna bakom designen.

Vården.se firar 5 år!

| Nytt på Vården.se

I veckan fyllde Vården.se 5 år och vi har därför passat på att intervjua Staffan Gustavsson, VD och en av grundarna till företaget, för att få veta hur bakgrunden till Vården.se såg ut och vad framtiden har att erbjuda.

Uppdateringar för det nya året

| Nytt på Vården.se

Nu har Vården.se snart funnits i ett år och ni som har följt oss en längre tid har säkert märkt att mycket har förändrats på sidan sedan starten.

Välkomna till Vården.se:s blogg!

| Nytt på Vården.se

Kul att du hittat till Vården.se och till vårt allra första blogginlägg, varmt välkommen!