Sök vårdgivare

Sökikon

1. Sök

Jämförikon

2. Jämför

Jämför de olika vårdgivarna och välj den som passar dig.

Bokaikon

3. Boka

• Ortopedmottagning Östra

09:03 - 07 jul, 2015 - Alexandra Lundberg

Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar...

• Tandverket

00:46 - 07 jul, 2015 - birgitta erenius

nu är det roligt att gå till tandläkaren.

• Avesina Hörsel Kungsholmen

00:11 - 07 jul, 2015 - Maria S

Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S

• Strokeavdelning Gävle

17:58 - 06 jul, 2015 - Karin Ohlsson

Proffsig personal.

• Liljeholmens vårdcentral

15:25 - 06 jul, 2015 - Victoria

Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det ...

Vården.se i samarbete med Nicotinell

Sluta röka med Vården.se och Nicotinell!

Vi på Vården.se vill hjälpa dig att hitta rätt vård när du blivit sjuk. Men vi vill självklart även hjälpa dig att inte bli sjuk. Rökning är bland det mest skadliga vi kan utsätta oss för med många sjukdomar som följd. Därför lanserar vi nu ett samarbete med Nicotinell.

Vår förhoppning är att vi tillsammans med Nicotinell och deras metod 7 Keys to Quit ska ge dig verktygen för att du ska kunna sluta röka redan idag. Advertisement

Sluta röka Nicotinell

Guider & Artiklar

Valfrihet i vården

Många län har infört valfrihet i vården, inom flera områden kan du välja vilken vårdgivare som ska utföra din vård.

Att välja tandläkare

Det är fritt val av vårdgivare inom tandvård. Vad innebär det och vad ska man tänka på när man väljer tandläkare?

Privattandläkarna

Läs om samarbetet med Vården.se som du som medlem av Privattandläkarna kan ta del av.

Engagera dig mera

Läs om varför det är viktigt att vi alla engagerar oss i sjuk- och friskvården.