Forsåker Vårdcentral och BVC

Forsåker Vårdcentral och BVC

, Göteborg

Kronogårdsgatan 3, 431 33, Mölndal, 43133

Fredag den 31e maj 2024 håller vårdcentralen och rehabmottagningen stängt för utvecklingsdag. Akuta ärenden som ej kan vänta hänvisas till Åby vårdcentral och Åby Rehab. Ring dem för rådgivning och ev tidsbokning på telefon 031 - 380 48 41. Måndag 3e juni håller vi öppet igen som vanligt. För akuta ärenden på kväll eller helg söker man som vanligt till Åby jourcentral.

Kontakta oss i första hand via vår hemsida: https://forsakervardcentral.se/ Hos oss på Forsåker Vårdcentral & BVC kan du få hjälp av flera olika personalkategorier och vi eftersträvar att alltid ge ett vänligt och engagerat bemötande. När du ringer eller skriver till Forsåker Vårdcentral & BVC svarar vi som arbetar här dig personligen. Forsåker Vårdcentral erbjuder kompetent hjälp hos läkare, distrikssjuksköterska, diabetessjuksköterska, specialistsjuksköterska inom astma och kol samt psykolog. Du kommer enklast i kontakt med oss genom vår digitala plattform eller genom att ringa. Kontakta oss i första hand via vår hemsida: https://forsakervardcentral.se/

Informationen uppdaterades 19:03 - 2 maj, 2024

Tisdag - Onsdag:07:00 - 17:00

Vaccination mot covid-19, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin