Rehabiliteringscentrum Jönköping

Rehabiliteringscentrum Jönköping

, Jönköping

Länssjukhuset Ryhov, Jönköping, 55185

Just nu håller vi på att bygga om huvudentrén på Länssjukhuset Ryhov och därför är det ont om parkeringsplatser. Ska du besöka sjukhuset vill vi därför be dig som har möjlighet att ta bussen, cykeln eller promenera samt att vara ute i god tid. Rehabiliteringscentrums bassänglokal, Länssjukhuset Ryhov, är stängd 2024-04-22 - 2024-07-29 på grund av reparation och underhåll samt sommarstängt. Öppnar tisdagen den 30 juli.

Rehabiliteringscentrum är en regiongemensam specialistvårdsklinik som finns på regionens tre sjukhus. Rehabiliteringscentrum erbjuder rehabiliteringsinsatser för personer i alla åldrar med sjukdom, skada, funktionsnedsättning eller förändrad livssituation. Tillsammans med patient och närstående arbetar vi för att behålla och förbättra livskvalitet och hälsa. Inom verksamheten arbetar arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter (sjukgymnaster),kuratorer, logopeder, lymfterapeuter, psykologer, psykoterapeuter, socialpedagoger och undersköterskor. Till oss kommer du på remiss.

Informationen uppdaterades 13:24 - 22 apr, 2024

Dietistverksamhet, Kuratorsverksamhet, Arbetsterapi, Logopedi, Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi