Samla alla dina vårdgivare på Mina Sidor!

Samla alla dina vårdgivare på Mina Sidor!

2022-06-28 | Nytt på Vården.se

Äntligen lanserar Vården.se Mina Sidor – en tjänst för dig som vill ha överblick av alla dina vårdgivare för att enkelt kunna boka tid hos dem. Det enda som behövs är en e-postadress och ett lösenord för att komma igång på Vården.se.

Spara alla dina vårdgivare i en enda lista

Med Mina Sidor på Vården.se kan du samla alla dina vårdgivare på ett enda ställe! Det gör det enklare för dig när du ska boka tid och slipper leta bland otaliga sidor efter kontaktuppgifter. Nu kan du istället samla din vårdcentral, tandläkare, optiker, gynekolog och naprapat i en enda lista.

För att spara vårdgivare behöver du ha skapat ett konto och vara inloggad på Mina Sidor. Sök därefter i vår söktjänst efter just din vårdgivare och klicka sedan på stjärnan för att spara:

Då sparas vårdgivaren i din lista! Behöver du ta bort en vårdgivare? Klicka på stjärnan igen, så försvinner den ur din lista.

Se vilken vårdcentral du är listad på

Visste du att ungefär 9 % av Sveriges befolkning inte vet vilken vårdcentral de är listade på? Med vår nya tjänst kan du smidigt och enkelt se vilken vårdcentral du är listad på – det enda du behöver är Mobilt BankID!

Hur kommer jag igång med Mina Sidor?

Det är enkelt att komma igång med Mina Sidor!  Det enda du behöver göra är att registrera dig, antingen med din vanliga mejladress eller via Google. Tjänsten är självklart helt gratis.

SKAPA KONTO NU

Ge oss gärna feedback på Mina Sidor!

Nu när vi äntligen lanserar tjänsten så vill vi såklart höra vad ni tycker! Lämna gärna feedback om Mina Sidor så att vi kan förbättra den.

Få en tydlig överblick av all din vård redan idag med Mina Sidor!

Publicerad: 20 september 2021 kl 14:18
Uppdaterad: 28 juni 2022 kl 14:30