Policy för bloggkommentarer på Vården.se

Vad roligt att du vill lämna en bloggkommentar på Vården.se! Genom vår blogg vill vi inspirera och informera besökare om olika ämnen inom vård och hälsa.

Vården.se läser alla kommentarer innan de publiceras. Om vi anser att en kommentar inte ligger i linje med vår policy kommer den inte att publiceras.

Vi vill uppmuntra till en öppen dialog där vi till exempel delar relevant och intressant information eller berättar mer om vår tjänst. Alla på vår sida ska känna sig välkomna och trygga med att dela med sig av erfarenheter och synpunkter.

Vilka bloggkommentarer tar vi bort?

Vi förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer som är direkt olagliga, eller som innehåller personliga och känsliga uppgifter. Vi tar även bort kommentarer som uppfattas som personangrepp, är kränkande/nedlåtande, strider mot någon annans upphovsrätt, är spam, marknadsföring, eller annan information som är olämplig. Vi tillåter inte heller kommentarer som lämnas av anställda på mottagningen eller innehåller personlig information, till exempel personnummer och fullständiga namn.

Stort tack för ditt engagemang!

Senast uppdaterad: 22 december 2020