karta knapp bakgrund
Filter
Lediga tider

Vaccinationsmottagning i Bromma

På vården.se kan du jämföra 8 Vaccinationsmottagningar i Bromma. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst
222 mottagningar i närheten av Bromma
primary care
Öppet i morgon från 10:00

Vad har vaccinationsmottagningar i Bromma för snittbetyg?

I Bromma ligger snittbetyget för vaccinationsmottagningar på 3.21, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din vaccinationsmottagning? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och vaccinationsmottagningar i Bromma.

Vilken vaccinationsmottagning är bäst i Bromma?

Att välja vilken vaccinationsmottagning i Bromma du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra vaccinationsmottagningar baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De vaccinationsmottagningar med bästa snittbetyg i Bromma på Vården.se är:

Så tycker patienter om vaccinationsmottagningar i Bromma

• Är listad på denna vårdcentral i många år, är mycket nöjd, har fått besökstider och oftast bra läkare och personal. Har jag tagit blodprover så ringer läkarna alltid tillbaka och berättar svaren. Mycket nöjd !

– Jesper L. Brommaplans vårdcentral

• Fick tid snabbt. Men tycker bemötandet av läkaren var riktigt trist, kändes som han bara ville bli klar så snabbt som möjligt. Svarade med mm och kollade mig knappt i ögonen. Han gjorde säker korrekt undersökning men kände ingen trygghet.

– Moa H. Alviks vårdcentral

• Bästa husläkare som jag kan få!

– Lena H. Trygg Hälsa Beckomberga vårdcentral

• Bra bemötande! Lätt att via chatten beställa tid o förnya recept. Suverän hantering av Covid vaccination 5 sprutor.

– Lars M. Capio Vårdcentral Blackeberg, Bromma

• Bokade tid för mitt barn, vi fick en tid direkt samma morgon för undersökning och läkaren var bra, med stor erfarenhet av barnsjukvård.

– Maria A. Brommaplans vårdcentral

Vilka vaccinationsmottagningar i Bromma har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa vaccinationsmottagningar:

Vad är en vaccinationsmottagning?

En vaccinationsmottagning är en mottagning som är specialiserad på vaccinationer. Till en sådan kan du gå för att vaccinera dig mot olika sjukdomar, så att du får ett bra skydd i din vardag.

Vad kan man vaccinera sig mot på en vaccinationsmottagning?

På en vaccinationsmottagning kan man normalt sett få vaccin mot en rad olika sjukdomar. Vanliga vaccin som erbjuds är vaccin mot influensa, mässling, påssjuka, röda hund, hepatit, polio, difteri, stelkramp och HPV (humant papillomvirus). Beroende på din ålder, kön, immuniseringsschema samt vilken mottagning du går till kan utbudet av tillgängliga vaccin variera.

Finns det dropin för vaccin?

Vissa vaccinationsmottagningar erbjuder dropin för vaccin, vilket innebär att man kan komma utan tidsbokning och få sin vaccination direkt. Detta kan vara praktiskt för personer med begränsad tid eller för de som behöver få ett vaccin snabbt. Men det är viktigt att kontrollera om vaccinationsmottagningen erbjuder dropin-tjänster, eftersom det kan variera mellan olika kliniker och regioner.