Vårdcentralen som har ett helhetsperspektiv på din hälsa, både när du blivit sjuk och även din förebyggande hälsa. Personalen har lång erfarenhet av att jobba med vaccinationsverksamhet. Videomöte kan bokas på Kringlans Vårdcentrum genom 1177.se och kostar detsamma som ett vanligt mottagningsbesök, frikort gäller. När vi har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon...
Vårdcentralen som har ett helhetsperspektiv på din hälsa, både när du blivit sjuk och även din förebyggande hälsa. Personalen har lång erfarenhet av att jobba med vaccinationsverksamhet.
Videomöte kan bokas på Kringlans Vårdcentrum genom 1177.se och kostar detsamma som ett vanligt mottagningsbesök, frikort gäller.
När vi har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning – ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.
Psykologverksamhet, vuxna, Allmänmedicin, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Distriktssköterskeverksamhet, Medicinsk fotvård, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet
Helhetsintryck
Baserat på 157 textrecensioner*
Ursviks Vårdcentral är känd för sin snabbhet i tidsbokning och ett övergripande trevligt bemötande från personalen. Läkarna beskrivs som kunniga och lokalerna som fräscha, vilket bidrar till en positiv upplevelse. Dock har vissa recensenter haft negativa erfarenheter med receptionspersonalen och anser att vissa läkare har bristande kompetens. Det rapporteras också problem med fakturahantering.
Många tycker
Trevlig personal
Kunniga läkare
Fräscha lokaler
Bra bemötande
Några tycker
Otrevlig receptionspersonal
Brist på tid till patienter
Fakturafel
Låg kompetens hos vissa läkare
Särskilt lämplig för
familjer, vuxna, barn, allmän hälso- och sjukvård
*Sammanfattat från Google (84) & Nationell patientenkät (73).
Omdömen från patienter
4.3
/5
17 omdömen
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
3
•
Dara F.
6 mar, 2025
Läkaren betedde sig oprofessionellt genom att skrika på mig som patient när jag behövde genomföra mina årliga kontroller. Jag anser att en läkare aldrig ska uppträda på det sättet eller höja rösten mot en patient. På grund av denna upplevelse vill jag aldrig träffa den läkaren igen