Vården.se i samarbete med Nicotinell

2020-11-04 | rökning, samarbeten

Vi på Vården.se vill vara det första steget till ett friskare liv för dig. Därför har vi nu ett samarbete med Nicotinell för att hjälpa dig som röker att sluta röka!

Vård handlar inte bara om att ta hand om de som är sjuka utan det handlar lika mycket om att se till att man inte blir sjuk. Rökning är bland det mest skadliga vi kan utsätta oss för med många sjukdomar som följd.

Nicotinell och metoden 7 Keys to Quit

Vi samarbetar nu med Nicotinell som erbjuder metoden 7 Keys to Quit som är en kombination av nikotinläkemedel och stöd. Metoden 7 Keys to Quit är baserad på beteendevetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Du kan läsa mer om vårt samarbete och Nicotinells metod 7 Keys to Quit här.

Tips på Vården.se

Under de kommande veckorna kommer vi på Vården.se att ge dig nya tips på hur du med hjälp av 7 Keys to Quit och Nicotinell kan få hjälp att sluta röka. Lycka till!

Publicerad: 8 juni 2015 kl 15:52
Uppdaterad: 4 november 2020 kl 16:36

Författare:

Skriv kommentar

För att skicka in din kommentar måste du godkänna Allmänna villkor och vår Integritetspolicy. För att skicka in din kommentar måste du godkänna vår policy för bloggkommentarer.