Nu kan du boka tid hos vårdgivare direkt på Vården.se!

Nu kan du boka tid hos vårdgivare direkt på Vården.se!

2022-11-07 | Allmän hälsa, Nytt på Vården.se

Nu kan du snabbt och enkelt boka tid hos en mängd olika vårdgivare direkt på Vården.se. Läs mer om några av våra bokningsbara vårdgivare här.

Boka tid hos en tandläkare nära dig!

Är det dags att ta tag i den där tandläkarundersökningen? Eller vill du kanske boka en tid för tandblekning? Hos oss på Vården.se kan du snabbt och smidigt boka en mängd olika behandlingar hos erfarna och professionella tandläkare nära dig.

Tandläkare med lediga tider redan idag

Här hittar du ett urval av våra bokningsbara tandläkare:

Ont i ryggen? Boka tid hos en naprapat nära dig!

Vi är många som har fått ont i rygg och nacke på grund av allt hemmajobb under pandemin. Då kan en behandling hos en naprapat vara lösningen! På Vården.se kan du enkelt söka, jämföra och boka tid hos legitimerade naprapater som kan hjälpa dig med allt från ryggskott och nackspärr till andra låsningar i leder och muskler.

Naprapater med lediga tider redan idag

Här hittar du ett urval av våra bokningsbara naprapater:

Boka tid hos en ögonläkare eller optiker!

Dags att ta tag i din ögonhälsa? Att gå på regelbundna syn- och ögonhälsoundersökningar gör att synfel och ögonsjukdomar kan upptäckas och behandlas i tid. På Vården.se kan du smidigt söka, jämföra och boka tid hos erfarna ögonläkare och optiker

Ögonläkare och optiker med lediga tider redan idag

Här hittar du ett urval av våra bokningsbara ögonläkare och optiker:

Boka tid hos en hudläkare!

På Vården.se kan du snabbt och enkelt boka tid hos en hudläkare nära dig. En hudläkare kan hjälpa dig med allt från acne och rosacea till kontroll av prickar och hudförändringar.

Hudläkare med lediga tider redan idag

Här hittar du ett urval av våra bokningsbara hudläkare.

Publicerad: 3 september 2021 kl 11:31
Uppdaterad: 7 november 2022 kl 11:02

2 Kommentarer

2021-11-19

Curt skrev:

Vill boka tid på inrådan
av min läkare Nicklas Sellman Norrlandskliniken? till vecka 47,hur gör man?

2021-11-23

Vården.se skrev:

Hej Curt,

I nuläget är inte alla vårdgivare ansluta till vår bokningsfunktion på Vården.se. Tyvärr ser det ut som att Norrlandskliniken ännu inte finns med hos oss. Vi rekommenderar därför att du går in på länken nedan för deras kontaktuppgifter:

Du kan även gå in på 1177 Vårdguiden för vidare information om hur du bokar en tid.

Hoppas det gav svar på din fråga!

Vänligen,
Vården.se