Allmänläkare / Husläkare i Södertälje

På vården.se kan du jämföra 17 Allmänläkare / Husläkare i Södertälje. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
320 mottagningar i närheten av Södertälje

Nykvarns vårdcentral, Nykvarn

Familjeläkarna Storvretens husläkarverksamhet, Botkyrka

2.2 (11)

Vill du komma i kontakt med mottagningen?

Vad har allmänläkare / husläkare i Södertälje för snittbetyg?

I Södertälje ligger snittbetyget för allmänläkare / husläkare på 3.42, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänläkare / husläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänläkare / husläkare i Södertälje.

Vilken allmänläkare / husläkare är bäst i Södertälje?

Att välja vilken allmänläkare / husläkare i Södertälje du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänläkare / husläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänläkare / husläkare med bästa snittbetyg i Södertälje på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänläkare / husläkare i Södertälje

• Everytime got quick responses and time from doctor for me as well as my family.

– Amitav C. Capio Vårdcentral Wasa, Södertälje

• Alltid lätt att få kontakt och det känns som att vården är förstklassig. Jag känner att man bryr sig om mina problem.f

– Eva J. Scania Hälsocenter, Södertälje

• Jag har bara positiva saker att säga om vårdcentralen. Från det att jag bokade min tid till det att jag lämnade kliniken, blev jag bemött med vänlighet och respekt. Personalen var snälla och lätt att kommunicera med. De lyssnade på mina problem och svarade på mina frågor. Doktorn var professionell och kompetent. Han/hon gav mig god rådgivning och behandling. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela mitt besök. Jag rekommenderar starkt denna vårdcentral till alla som behöver vård. Det är en av de bästa vårdcentralerna jag har varit på.

– Mohanad A. Kringlans Vårdcentrum, Södertälje

• Det bästa vårdcentral! Får alltid snabbt hjälp oavsett problem. Personalen är trevlig tillmötesgående och effektiv. Man känner sig helt enkelt omhändertagen. Har haft vårdcentralen i flera år.

– Eva E. Kringlans Vårdcentrum, Södertälje

• Ett stort tack till Faraj Abdi. Du tar dig tid att lyssna och se din patient. Det betyder så oerhört mycket.

– Gurie F. Capio Vårdcentral Telgeakuten, Södertälje

De allmänläkare / husläkare i Södertälje som erbjuder tid snabbast är:

Vilka allmänläkare / husläkare i Södertälje har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänläkare / husläkare:

Vad är en husläkare / allmänläkare?

En husläkare, även känd som allmänläkare, är en läkare inom primärvården som ger medicinsk vård till patienter i allmänhet. En allmänläkare är specialist i allmänmedicin och är vanligtvis den första du som patient bör kontakta när du söker sjukvård. Allmänläkare diagnostiserar och behandlar ett brett spektrum av sjukdomar och åkommor, och ger även råd om förebyggande åtgärder.

Allmänläkare arbetar ofta på vårdcentraler, men det finns också privata allmänläkarmottagningar.

Hur vet man vem som är ens husläkare?

För att veta vem som är din husläkare kan du kontakta din lokala vårdcentral eller hälsocentral. Om du är listad på vårdcentralen har du en tilldelad husläkare som är ansvarig för din vård.

Kan man byta husläkare?

Ja, man kan byta husläkare. För att byta husläkare bör du kontakta den önskade vårdcentralen eller mottagningen och framföra ditt önskemål, så hjälper de dig.