Vi erbjuder ett brett utbud av medicinska tjänster så som läkarbesök, distriktssköterskor, diabetesmottagning, Astma/Kol-mottagning, lab, psykolog m.m. All kompetens på ett ställe, för hela familjen. Till oss är du välkommen både vid tillfälliga besvär och kronisk sjukdom. Vi utreder och behandlar de flesta sjukdomar och besvär. Vårt mål är att patienter ska erbjudas bästa möjliga...
Vi erbjuder ett brett utbud av medicinska tjänster så som läkarbesök, distriktssköterskor, diabetesmottagning, Astma/Kol-mottagning, lab, psykolog m.m. All kompetens på ett ställe, för hela familjen.
Till oss är du välkommen både vid tillfälliga besvär och kronisk sjukdom. Vi utreder och behandlar de flesta sjukdomar och besvär.
Vårt mål är att patienter ska erbjudas bästa möjliga tillgänglighet till högsta medicinska kvalitet. Vi följer Socialstyrelsens rekommendationer och arbetar efter vetenskap.
Personalen talar förutom svenska även många andra språk såsom arabiska, persiska, syrianska och engelska.
Högkostnadsskydd och frikort gäller.
När vårdcentralen är stängd och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning. Ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.
Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Medicinsk fotvård, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Psykologverksamhet, barn och ungdom
Omdömen från patienter
3
/5
4 omdömen
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
1
•
Sara B.
12 maj, 2025
Går inte att beskriva hur otrevlig receptionisten är. Jag blev rekommenderad denna klinik av en närstående som är vän med ägaren av kliniken och känner läkaren där. Jag ringde för att överföra mig själv till deras klinik och blev bemött av en kvinnlig receptionist som hade en väldigt otrevlig ton och vägrade att låta mig bli överförd. Hon kom på med massa ursäkter och när hon till slut inte kunde komma undan sina ursäkter och såg att jag har rätten att överföra mig så sa hon "okej det går" och när jag frågar hur man gör svarar hon med "okej hejdå" och vill lägga på telefonen & ignorerade mig.
5
•
Asa A.
20 aug, 2024
Professionella, trevliga personal, får alltid hjälp med allt jag behöver