Botvids Vårdcentral

Botvids Vårdcentral

, Botkyrka

Tomtbergavägen 1,NORSBORG, 14568

Botvids vårdcentral är en liten, privatägd vårdcentral som har vårdavtal med Region Stockholm, vilket för dig som patient innebär att vi har samma patientavgifter och krav på utbud som de andra vårdcentralerna i regionen. Vårdcentralen startades av en grupp specialistläkare och psykologer som tillsammans med övrig personal har över 100 års erfarenhet av att arbeta i Hallunda. Vi känner väl till området och dess befolkning och lägger stor vikt vid kontinuitet och tillgänglighet. Vår personal pratar utöver svenska och engelska ett flertal olika språk, såsom arabiska, turkiska, syrianska, östassyriska, grekiska, kantonesiska, mandarin, polska, persiska, finska, sorani och pashto.

På Botvids vårdcentral erbjuder vi så väl akuta som förbokade besök. Vår specialitet är att skapa oss en helhetsbild av dig som patient och dina behov. Har du behov av andra resurser än vad vi kan erbjuda på vårdcentralen hjälper vi dig vidare till rätt instans.

Informationen uppdaterades 07:50 - 17 apr, 2024

Läkarbesök

18 apr, 2024

Mycket bra,och snabb service , kunnig och snäll personal både läkare och i labbet.

8 jan, 2024

Drop-in-tider

Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård, Vaccinationsverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Allmänmedicin