Scania Hälsocenter, Södertälje

(1 patientomdömen)
karta knapp bakgrund

Sydgatan 5,SÖDERTÄLJE, 15187 Södertälje

Aktuell information

Kampanjen för vaccination mot influensa startar torsdagen den 9 november 2023. Vi erbjuder kostnadsfri vaccination mot säsongsinfluensa/Covid-19 samt vaccination mot lunginflammation till dig som tillhör medicinsk riskgrupp eller är född 1958 eller tidigare Ring för att boka tid, gärna på eftermiddagen då vi har kortare telefonkö. Telefonnummer 08 553 898 00 Ta gärna med ifylld hälsodeklaration, blankett kan hämtas på Vårdgivarguiden eller på mottagningen i samband med vaccinationen För att se om du tillhör riskgrupp finns information på 1177

Vi är certifierade inom astma och KOL och har en astma-/KOL-mottagning

Vi är miljöcertifierade enligt ISO 14001 sedan 2019-11-26

När vårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning – ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.

Informationen uppdaterades 01:02 - 13 dec, 2023

Boka tid direkt

Läkarbesök
Besök hos hudläkare
Bedömning av hudförändringar
Västerås

Vill du veta hur din kropp mår? Boka en hälsokontroll hos Svensk Provtagning!

Svensk Provtagning erbjuder

• ett stort utbud av hälsokontroller i olika omfattning
  • provsvar inom 5-7 dagar
  • över 155 provtagningsenheter från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hälsokontroll hos Svensk provtagning

Capio Go - Trygg vård genom hela livet

Få hjälp direkt via vår app!

• Vård inom 15 min

5 av 5
4.25 av 5

Spontant omdöme
26 apr, 2022

En sak som är väldigt bra med Scanias hälsocentral är tillgängligheten. Telefontiden är super och vid långa köer kan man ju bli uppringd. Det är såvitt jag förstår ganska unikt och något jag hoppas ni inte ruckar på. Så blir man ju alltid väldigt vänligt bemött - av all personal - och känner sig välkommen även om man inte alltid mår så bra. Jag kan inte tänka mig en vårdcentral som är bättre.

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som Scania Hälsocenter har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Telefonnummer

+4685538#### Visa nummer

Relaterade kategorier

Verksamheten är verksam inom

Vaccinationsverksamhet, Medicinsk fotvård, Kuratorsverksamhet, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Psykologverksamhet, vuxna, Livsstilsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård