Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentral Badhotellet har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
28 jun, 2024
Jag bokade tid för hosta som jag haft i flera månader samt att jag har ömhet i mitt ena bröst. När jag jag kom in till läkaren pratade vi om hostan samt lyssnade han på hjärtat, han skrev ett recept på hostmedicin. När jag ville ta upp problemet med mitt ömmande bröst då svarade han bara att min tid är slut (så är det kanske då jag är 79 år ) det slutade med att han tyckte att jag skulle gå ut till receptionen och beställa ny tid vilket jag aldrig kommer göra. Jag ser sedan i min journal på 1177 att det står att jag slutade röka för mer än 6 månader sedan, jag slutade för 50 år sedan!