Filter
Lediga tider
Specialistområden

Gynekolog i Stampen

På vården.se kan du jämföra 5 Gynekologer i Stampen. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
40 mottagningar i närheten av Stampen

Sokolova Gynkliniken
4.3 (158)

3.4 (2)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har gynekologer i Stampen för snittbetyg?

I Stampen ligger snittbetyget för gynekologer på 4.98, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din gynekolog? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och gynekologer i Stampen.

Vilken gynekolog är bäst i Stampen?

Att välja vilken gynekolog i Stampen du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra gynekologer baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De gynekologer med bästa snittbetyg i Stampen på Vården.se är:

Så tycker patienter om gynekologer i Stampen

• Har tre barn men har tyvärr varit gravid dubbelt så många gånger - kan säga att jag har testat ALLA privata och kommunala MVC och barnmorskemottagningar i Göteborg och även Stockholm. Och Barnmorskehuset är den absolut bästa av dem. Genuin omtanke, högklassig vård och professionell personal - vad mer kan man önska sig. Har haft svårt ångest pga tidigare svåra graviditeter men har blivit omhändertagen av BH på det bästa möjliga sättet.

– Irina Barnmorskehuset

• Gjorde både tidigt ultraljud samt tillväxtultraljud. Underbart och tryggt bemötande och mysiga miljöer. Stor eloge till personalen.

– Nicole Barnmorskehuset

• Det går inte att beskriva hur underbar denna kliniken och personalen är. Jag skrev in mig på en statlig mottagning först men jag sökte snabbt efter en privat klinik då jag var så missnöjd. Hittade Barnmorskehuset och kände direkt att detta är den kliniken man ska vara på. Jag har aldrig känt mig så trygg, det är verkligen kompetent, erfaren och pålitlig personal, det går inte att hitta bättre!

– Emmi Barnmorskehuset

• Jag var på gravidmassage i vecka 35 och det var fantastiskt! Sängen man ligger på är så skön så även om man har ont lite här och där (vilket jag hade) så var det väldigt avslappnande. Kan varmt rekommenderas!!!

– Katarina Barnmorskehuset

• Jag var på ett köpt Tillväxtultraljud i v 34 Och jag kan varmt rekommendera det! Barnmorskan Karin som gjorde ultraljudet var otroligt varm och lätt att prata med. Hon gick igenom bebisen väldigt noggrant och förklarade varje liten del av vad hon såg så det kändes verkligen som hon uppfattade denna stunden lika värdefull som jag. Lokalen var väldigt mysig och stilfullt inred!

– Natalie Barnmorskehuset

Vilka gynekologer i Stampen har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa gynekologer:

En gynekolog är en läkare som är specialiserad på besvär och sjukdomar i kvinnans underliv, liksom graviditeter och förlossningar. Hos gynekologen kan du till exempel få hjälp med:

• Framfall
  • Inkontinens
  • Infektioner
  • Cellförändringar
  • Blödningar
  • Klimakteriebesvär

Gynekologen kan utreda dina besvär, ställa diagnos och ge behandling. När du går till gynekologen får du ofta göra en gynekologisk undersökning, där gynekologen undersöker ditt underliv.

Remiss till gynekolog i Göteborg

Om du har besvär med underlivet kan du börja med att vända dig till din vårdcentral, som kan skriva en remiss till en gynekolog. Men du kan också vända dig direkt till en gynekologmottagning för att få hjälp. Många mottagningar vill då få en så kallad egenremiss eller egen vårdbegäran. I remissen beskriver du dina besvär och varför du söker vård, så mottagningen kan göra en bedömning av om du kan få hjälp hos dem. Rutinerna för detta kan variera mellan olika mottagningar, så det kan vara bra att ta reda på vad som gäller hos den vårdgivare där du vill boka tid.

Privata gynekologmottagningar i Göteborg

Det finns många privata mottagningar som erbjuder besök hos gynekolog. Om mottagningen är ansluten till Västra Götalandsregionen kostar besöket 300 kr utan remiss. Har du fått remiss från din vårdcentral kostar första besöket hos gynekologen 100 kr. Om du vänder dig till en helt privat mottagning som inte är ansluten till regionen får du betala hela kostnaden för besöket själv. Priserna kan variera mellan olika mottagningar, men ligger generellt mellan 1500-2000 kr.

Boka tid hos en gynekolog i Göteborg

Hos många gynekologer kan du boka tid online, men ibland behöver du ringa för att boka tid. I listan ovan hittar du gynekologer i Göteborg som du kan boka online eller ta kontakt med på annat sätt. Hitta en mottagning som passar dig, redan idag!