karta knapp bakgrund
Filter
Lediga tider

Allmänläkare / Husläkare i Järfälla

På vården.se kan du jämföra 13 Allmänläkare / Husläkare i Järfälla. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst
187 mottagningar i närheten av Järfälla

Yazen
4.0 (4)
Familjeläkaren i Sverige

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har allmänläkare / husläkare i Järfälla för snittbetyg?

I Järfälla ligger snittbetyget för allmänläkare / husläkare på 3.93, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänläkare / husläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänläkare / husläkare i Järfälla.

Vilken allmänläkare / husläkare är bäst i Järfälla?

Att välja vilken allmänläkare / husläkare i Järfälla du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänläkare / husläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänläkare / husläkare med bästa snittbetyg i Järfälla på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänläkare / husläkare i Järfälla

• Vänligt och fint bemötande!

– Staffan H. Meliva Vårdcentral Jakobsberg

• jag fick service utöver det vanliga. En läkare kom hem när jag var i för dåligt skick för att komma till mottagningen,

– Anita w. Meliva Vårdcentral Jakobsberg

• Jag är jättenöjd med Meliva Jakobsberg och rekommenderar till andra.

– Rania J. Meliva Vårdcentral Jakobsberg

• Jag känner mig alltid välkommen och bra bemött på Meliva vårdcentral i Jackobsberg. Jag kan varmt rekommendera denna vårdcentral till alla andra. Utmärkt bemötande av duktiga och kunniga läkare och sjuksköterskor. Stort tack till verksamhetschefen.

– Gissoo S. Meliva Vårdcentral Jakobsberg

• Jag är riktigt nöjd med den vård och hjälp jag fick. Tara var så angelägen över att vilja hjälpa mig. Anne, en läkare, upplevdes som otrolig kompetent.

– Farah M. Meliva Vårdcentral Jakobsberg

Vilka allmänläkare / husläkare i Järfälla har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänläkare / husläkare:

Vad är en husläkare / allmänläkare?

En husläkare, även känd som allmänläkare, är en läkare inom primärvården som ger medicinsk vård till patienter i allmänhet. En allmänläkare är specialist i allmänmedicin och är vanligtvis den första du som patient bör kontakta när du söker sjukvård. Allmänläkare diagnostiserar och behandlar ett brett spektrum av sjukdomar och åkommor, och ger även råd om förebyggande åtgärder.

Allmänläkare arbetar ofta på vårdcentraler, men det finns också privata allmänläkarmottagningar.

Hur vet man vem som är ens husläkare?

För att veta vem som är din husläkare kan du kontakta din lokala vårdcentral eller hälsocentral. Om du är listad på vårdcentralen har du en tilldelad husläkare som är ansvarig för din vård.

Kan man byta husläkare?

Ja, man kan byta husläkare. För att byta husläkare bör du kontakta den önskade vårdcentralen eller mottagningen och framföra ditt önskemål, så hjälper de dig.