primary care

karta knapp bakgrund

Hässelby torg 20,Hässelby, 16521 Hässelby/Vällingby

Öppet måndag från 07:30

Här erbjuder vi :
Distriktsläkarmottagning, Äldrevårdsmottagning, Waranmottagning, Distriktssköterskemottagning, Diabetesmottagning, Astma, KOL, Allergi mottagning samt Kuratorer. Mer information finns under mottagningens webbplats.
Alla läkarbesök tidbokas. Vi har också Hemsjukvård. Mer information om hemsjukvård finns under Distriktssköterskemottagning.

Öppna blodtrycksmottagningen är stängd tills vidare, önskar du kontroll så går det bra att boka en tid på telnr 08-123 364 65 mellan kl 9.00-9.30

Vi är en godkänd Astma KOL-mottagning

När vårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning – ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112

Informationen uppdaterades 10:01 - 5 feb, 2024

Vill du veta hur din kropp mår? Boka en hälsokontroll hos Svensk Provtagning!

Svensk Provtagning erbjuder

• ett stort utbud av hälsokontroller i olika omfattning
  • provsvar inom 5-7 dagar
  • över 155 provtagningsenheter från Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hälsokontroll hos Svensk provtagning

4 av 5
4.19 av 5

11 okt, 2023

9 mar, 2022

Jag har gått hos Läkare Anneli på hässelbygårds vårdcentral och jag är förbluffad över hur fantastisk och kompetent denna läkare är. Är så tacksam att jag hamnade hos just henne. Hon tog mig verkligen på allvar och förstod precis hur jag mådde. Har igentligen aldrig haft kontakt med läkare kontinuerligt tidigare men hon satte verkligen ribban högt och blev en enorm trygghet när jag bokstavligen satt i skiten. Så tack!

27 dec, 2021

Ringde kl 8 - fick tid samma dag - som alltid. Blev noggrant undersökt och remitterad till både laboratorium och röntgen samt fick recept på medicin. Mycket nöjd!

28 sep, 2021

Inte engagerad personal, man får ingen riktig hjälp, och vårdpersonalen är inte pålästa om en som patient. Fick diagnos av en läkare som jag redan fått för 4 år sedan , och hon visste inte om . Läkaren hade ingen koll pp min journal, och beskyldle alla mina problem med stress som orsak, som att det var mitt egna fel . FRUKTANSVÄRT, Jag har nu bytt vårdval och vårdcentral. hit går jag inte igen

Omdöme i Nationella Patientenkäten

Här kan du se omdömen som Hässelby vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Om Nationella Patientenkäten

Telefonnummer

+4681233#### Visa nummer

Relaterade kategorier

Verksamheten är verksam inom

Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Psykologverksamhet, barn och ungdom, Tobaksavvänjning, primärvård, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Medicinsk fotvård, Vaccinationsverksamhet