PartilleRehab, Partille

Om PartilleRehab, Partille

PartilleRehab erbjuder dig rehabilitering baserad på många års erfarenhet och aktuellt forskning. Våra arbetsområden är:
- Arbetsterapi
- Fysioterapi
- Hjälpmedel

Du är välkommen att boka tid via webb, telefon eller på mottagningen. Du behöver ingen remiss för att boka tid.

Besöket kostar 100 kronor och högkostnadskort gäller.

Gamla Kronvägen 82, 433 39, Partille, Ta till höger på entréplan när du kommit in i Forellen-huset - visa på karta
Kommun

PartilleRehab, Partille

07:49 - 21 jun, 2017 skrev:

Varför gå till dyra kliniker vid fysiologiska träningsproblem, när man för 80 spänn kan få proffsråd och träningstips som hjälp på vägen.

18:04 - 26 apr, 2017 skrev:

Duktig och trevlig personal tack för att ni finns ni är guld värda 💐.

13:36 - 13 jun, 2016 skrev:

Tack att ni finns!