Nygatan 64, Falkenberg

Capio Vårdcentral Falkenberg

Varmt välkommen till Capio Vårdcentral Falkenberg!

På Nygatan 64 i Falkenberg hittar du vår trivsamma mottagning. Här erbjuds du ett brett vårdutbud, både digitalt och fysiskt. Du möts alltid av kunnig och erfaren personal, som varje dag arbetar för att du ska få bästa möjliga livskvalitet. Vi strävar efter att ha korta väntetider och hög tillgänglighet för dig som patient, samt att du alltid ska känna dig välkommen hos oss!

Utbudet på vår vårdcentral i Falkenberg

Hos oss kan du få hjälp med det mesta som rör din hälsa, till exempel:

• Vaccination
  • Hemsjukvård
  • Psykoterapi
  • Hälsokontroll

Välj Capio Vårdcentral Falkenberg

Du kan välja vilken vårdcentral du ska tillhöra, vilket kallas att lista sig. Du kan lista dig på den vårdcentral som du går till för alla dina vårdbehov. Du får då ökad kontinuitet och trygghet, eftersom du får träffa samma personal och ofta har en specifik läkare som hjälper dig, varje gång du kommer till mottagningen. Våra ledord på Capio är bota, lindra och trösta.

Välkommen till oss på Capio Vårdcentral Falkenberg!

Informationen uppdaterades 15:49 - 16 aug, 2023

19 mar, 2023

Ringde deras nummer i fredags precis när de öppnat. En telefonsvarare meddelar att jag fått ett frågeformulär som jag ska fylla i. Därefter hamnar jag i en chat och får efter ett par timmar svar att jag kan komma på direktmottagningen eller höra av mig på måndag. Det är akut, så... Jag blir i princip utslängd av en otrevlig läkare och - Hör av dig på måndag! Hon lyssnar inte alls! Ringer 1177 och blir erbjuden ambulans. Får den hjälp jag behöver på en mänskligt bemötande akutmottagning.

27 jan, 2023

Helt hopplöst att få tag på någon. Ständigt nya läkare. Glömmer bort sjukskrivningar.

20 sep, 2022

Inte som den var förut, skulle bli så bra efter ombyggnaden o sammanslagningen. Den har blivit sämre

Drop-in-tider

Direktmottagning