Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Om Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Verksamheten bedrivs i Praktikertjänst regi. På vårdcentralen arbetar läkare med bl.a. specialitet inom allmänmedicin. Vi har även sköterskebaserad mottagning med specialinriktning mot astma/ KOL, diabetes och barnhälsovård. Utöver detta finns även allmän distriktssköterskemottagning.
Vårdcentralens öppettider: 08:00-17:00 varje helgfri måndag-fredag. Ring för tidsbokning.
Verksamheten har samverkansavtal med Borås Psykoterapiinstitut. I fastigheten finns också ett flertal övriga specialiteter, t.ex. urolog, som vi samarbetar med.

Lista dig hos Allékliniken Sleipner Vårdcentral, Borås

Allégatan 39, 503 32, Borås - visa på karta