Gamla Värmdövägen 4, Nacka

Naprapatbehandling

Massage

Varmt välkommen till Agilokliniken Nacka!

Christer Cromell och Patrik Sundström öppnade år 1991 upp Stockholm/Tumba Naprapat & Idrottsskadeklinik. Sedan dess har vi hunnit byta namn till Agilokliniken och expandera. Agilokliniken finns nu på 7 ställen: Stockholm City, Norrlandsgatan, Södermalm, Slussen, Tumba, Arenastaden och Nacka.

Vad kan du få hjälp med hos Agilokliniken Nacka?

Hos oss på Agilokliniken Nacka erbjuds du effektiva och individuellt anpassade manuella behandlingar. Vid behov får du även speciellt framtagna rehabiliteringsövningar. Vi vill att du så snabbt som möjligt ska komma tillbaka till ett aktivt liv - ingen ska behöva ha ont i onödan!

Vi prioriterar kvalitet och effektivitet

Agiloklinikens ambition har sedan start varit att utveckla företaget till en verksamhet som står för kvalité och erbjuder effektiv behandling. Vi är därför mycket noggranna vid rekrytering av personal och ser ständigt till att ligga i framkant gällande maskinell utrustning. Vi håller oss uppdaterade och pålästa gällande forskning kring besvär i rörelseapparaten.

Varmt välkommen att boka tid hos oss på Agilokliniken Nacka - vi hjälper dig att slippa ha ont!

Informationen uppdaterades 12:44 - 21 mar, 2024

Carolina Michels