Tumba vårdcentral

Tumba vårdcentral

, Tumba

Samaritvägen 4,Tumba, 14741 Botkyrka

Till oss är du välkommen både vid tillfälliga besvär och kronisk sjukdom. Vi ger dig en kvalificerad medicinsk bedömning och strävar efter att hjälpa dig på bästa sätt. Vi utreder och behandlar de flesta sjukdomar och besvär.
Via appen Alltid öppet kan du chatta med oss, boka tid för besök eller boka videomöte med läkare.

Närvårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning - ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.

Informationen uppdaterades 05:46 - 13 dec, 2023

Besök hos hudläkare
Bedömning av hudförändringar

14 feb, 2024

28 nov, 2023

Var på besök hos André o kände mig mycket nöjd . Bra bemötande o trevlig läkare.

3 sep, 2023

Otroligt dåligt bemötande av mottagningen vid telsamtal. Lyssnar ej och mycket avvisande. Jag betalar skatt för att få hjälp med de svårigheter man har och med mina besvär. Har rätt att bli bemött med respekt.

1 sep, 2023

Otroligt dåligt bemötande. Lyssnar ej. Hänvisar att det är skattebetalarnas pengar man använder för att få göra röntgen. Och ja - jag jobbar och betalar skatt. Väldigt oproffessionelt och onödig info. Jag hjälper andra i mitt yrke. Men får ingen hjälp själv. Ska byta VC. Ursämsta VC i hela Stockholm.

24 jul, 2023

Nästan helt omöjligt att komma i kontakt med läkare eller få hjälp Man blir bara anvisad att ringa, kontakta alltid öppet via app och boka tider som inte finns i närtid. Ohjälpsam personal. Slöseri med tid att vända sig hit.

Här kan du se omdömen som Tumba vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Medicinsk fotvård, Vaccinationsverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Psykologverksamhet, barn och ungdom, Livsstilsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Allmänmedicin