4.84 av 5
karta knapp bakgrund

Sveavägen 17, Stockholm

Öppet idag till 18:30

Hedda & Hector Vårdcentral

Varmt välkommen till Hedda & Hector Vårdcentral!

Hos oss är alla välkomna, du betalar endast patientavgift för dina besök och högkostnadsskydd och frikort gäller.

Korta väntetider

Vi kan oftast erbjuda läkarbesök samma dag och besök till psykolog inom 1 vecka. Vi har barn- och vuxenpsykologer, sjuksköterskor och specialister i allmänmedicin. Vi tror på att ge ett personligt bemötande och vård av högsta kvalitet.

Du kan enkelt boka en tid hos oss via vår hemsida, men det går naturligtvis även bra att ringa. Vi finns båda digitalt och fysiskt. I vår app ”Hedda Care” kan du boka videobesök direkt. Välkommen!

Det här kan Hedda & Hector Vårdcentral hjälpa dig med

Vi följer dig och din hälsa genom livet. Därför erbjuder vi alltid nära och bra vård för dina besvär eller sjukdomar.

Vanliga besvär vi hjälper våra patienter med är:

• ADD & ADHD
  • Huvudvärk och migrän
  • Yrselmottagning
  • Könssjukdomar
  • Äldremottagning
  • Psykisk ohälsa hos barn och vuxna
  • Mag- och tarmsjukdomar

Hitta till oss

Du hittar vår vårdcentral på Sveavägen 17, plan 7. Ingången är till vänster om hötorgsfaret, mellan kortsidan på blåa konserthuset och kortsidan på hötorgsskrapan.
Du kan ta buss 1, 516, 57, 812C eller 183C. Om du istället väljer att ta bilen finns det ett parkeringsgarage med infart vid Sveavägen 17 och Slöjdgatan 6.
T-bana Hötorget.

Välkommen att boka ett besök hos Hedda & Hector Vårdcentral, redan idag!

Informationen uppdaterades 13:31 - 27 jan, 2023

Omdömen från patienter

4.83 av 5
4.94 av 5
4.79 av 5
4.79 av 5
4.84 av 5

23 feb, 2024

Tack Sara,lyhörd, vänligt och lyssnande läkare.Jag blev så nöjd.

3 jan, 2024

Väldigt otur har jag då mina läkare slutar och jag byter bara läkare. Börjar om från början.

21 okt, 2023

Tack fina dr Tony Berg och Ida Äntligen hittat rätt husläkarmottagning 😊

18 jul, 2023

Så jätte fin mottagning och alla var såå fina och vänliga tack till receptionisten , Ida och dr Tony Berg vilken fin doktor nu har jag hamnat helt rätt tack tack 🙏🏻

9 mar, 2023

Jag sökte för hudåkomma på bålen och armar. Men första frågan jag fick av läkaren var varför jag bär mask. Jag bär mask för att det rekommenderas av WHO och ECDC som är de främsta myndigheterna på smittskydd. Jag blev paff. Frågan löds så här: Varför bär du mask , gör du det för att du är hos en läkare på en vårdcentral?" Jag svarade efter att jag hämtat mig från frågan som kan varit menad som nyfiken och vänlig men som framstod som ifrågasättande och "varför gör du dig till? Är du konstig". Att jag alltid bär mask inomhus enligt WHO:s och ECDC:s rekommendationer och att det pågår en pandemi

Måndag - Fredag:07:30 - 18:30

Måndag - Fredag:07:30 - 18:30