Närhälsan Tanumshede rehabmottagning, Tanumshede

Om Närhälsan Tanumshede rehabmottagning, Tanumshede

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Välkommen!

Hedevägen 2, 457 30, Tanumshede, Hedegården - visa på karta

Närhälsan Tanumshede rehabmottagning, Tanumshede

10:34 - 16 jan, 2018 skrev:

Har fått fantastiskt fint bemötande och bra hjälp med mina besvär