Närhälsan Stora Höga vårdcentral, Stora Höga

Om Närhälsan Stora Höga vårdcentral, Stora Höga

På vår vårdcentral finns distriktsläkarmottagning, distriktsköterska, laboratorium, astma- och diabetesmottagning, sjukgymnast, psykolog och psykoterapeut samt BVC.

När vårdcentralen är stängd kan du söka vård på Jourcentralen i Stenungsund, öppettider mån-fre 17-22, lör-sön samt helgdagar 10-16.

Du kan även gå in på www.1177.se för att få hjälp att bedöma om du kan vårda dig själv, ringa sjukvårdsrådgivningen eller söka vård. OBS! Funktionen ska inte användas för barn under 1 år eller om du känner dig mycket sjuk.

Lista dig hos Närhälsan Stora Höga vårdcentral, Stora Höga

Stora vägen 2, 444 60, Stora Höga - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Närhälsan Stora Höga vårdcentral, Stora Höga

1,9

17:20 - 08 mar, 2019 skrev:

Väldigt bra sjuksköterskor, men ständig byte av läkare. Ingen kontinuitet. Undermålig journalföring och dålig kommunikation mellan labb personal, sköterskor och läkare. Vårdcentralen kan inte rekommenderas.

1,5

10:00 - 29 aug, 2018