Här kan du se omdömen som Hammarby Sjöstads Husläkare har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
31 jan, 2024
En mycket bra läkare som inte har tid för patienterna. Dåligt bemötande i receptionen. Trista lokaler. Men framförallt: läkarna har bestämt att de vill kommunicera via appen Mitt PTJ och därför kortat ner telefontider som resulterat i en långsam och trög kommunikations kanal. Jag skriver ett meddelande på söndagkväll och på onsdag har läkaren ännu inte svarat. Hon har telefontid mellan 10:15 - 10:45, jag ringer kl 10:18 och hon är fullbokad.