Folktandvården Pajala

Om Folktandvården Pajala

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. Vi erbjuder också Frisktandvård som är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och fräscha. Kontakta oss gärna så får du veta mer om Frisktandvård eller besök vår sida på internet www.norrbotten.se/frisktandvard

0978 - 125 70 Växelnummer
Kirunavägen 116 , 984 31 Pajala - visa på karta