Fysiorehab i Kungälv Centrum

Om Fysiorehab i Kungälv Centrum

Vi är godkända inom Västra Götalandsregionens Vårdval Rehab.
På Fysiorehab arbetar sjukgymnast/fysioterapeut, arbetsterapeut och logoped.
Vi hjälper dig med rehabilitering efter skada eller operation. Vi erbjuder även artrosskola, balansskola och bassängträning.

Vårt neurovårdteam är specialister inom neurologi och erbjuder behandling både i team och enskilt för dig som har en neurologisk skada eller sjukdom ex. stroke, MS eller Parkinson.
Logopeden kan ta emot patienter som har problem med språk, tal ochsväljproblem eller ansiktsmotorik och har en neurologisk diagnos.

Har du behov av hjälpmedel eller bostadsanpassning kan vår arbetsterapeut hjälpa dig.
Om du av medicinska skäl inte kan ta dig till enheten kan enstaka hembesök erbjudas.

Gymnasiegatan 2, 442 34, Kungälv, På Vita fläcken nära Ica Maxi - visa på karta