Stora Strandvägen 6, Skummeslövsstrand

ActiveMotion

I Tudorklinkens lokaler på Stora Strandvägen 6 i Skummeslövsstrand hittar du ActiveMotion. Hos oss kan du få träffa en ortoped och få hjälp med uppföljning av operationer. ActiveMotion är verksamma på flera håll i Sverige och Danmark och är specialiserade inom ortopedisk kirurgi.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos oss kan du få hjälp med många vanliga besvär från rörelseapparaten, som till exempel:

• Artros

• Axelluxation

• Impingementskador

• Höftsmärta

• Idrottsskador

​Via våra specialister får du även tillgång till ryggkirurg och handkirurg. Vi samarbetar också med Mölholms kardiologer, för hjälp med ablation vid förmaksflimmer.

Få rätt hjälp snabbt

Vill du snabbt få en bedömning och behandling inom ortopedi? Då ska du vända dig till oss på ActiveMotion. Hos oss slipper du långa väntetider och får hjälp med dina besvär från kompetenta specialister. Vi ser till att du får undersökning, behandling, operation och uppföljning från samma ortoped, för kontinuitet och trygghet.

Doktor Ole Steen Jørgensen

ActiveMotion grundades av Ole Steen Jørgensen. Han är specialist inom ortopedisk kirurgi sedan 1995 och har en bred kunskap och erfarenhet från bland annat regions- och länssjukhus i Sverige.

Varmt välkommen till oss på ActiveMotion!

Informationen uppdaterades 09:29 - 25 jan, 2024

13 nov, 2023

Mycket kompetent läkare lungn o lyhörd samn kompetent sjukvård han o hans teim bedriver.

0770 - 79 1# ## Visa nummer