Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

Falkenberg

Din vårdcentral - För dig nära dig. Vår ambition är att vara ditt naturliga förstahandsval när du behöver hälso- och sjukvård. Här arbetar personalen i nära samarbete med dig. Vi har distriktssköterske- och läkarmottagning samt barnavårdscentral.

Vår barnavårdcentral erbjuder bl a föräldrastöd och föräldragrupper samt olyckfallskurs för småbarnsföräldrar. Vi har tobaksavvänjning, rehabteam, diabetes-, astma/KOL- och resevaccinationsmottagning. Vi arbetar med förebyggande hälsovård genom hälsosamtal och recept på fysisk aktivitet.

Vi har samarbete med Falkenbergs vårdcentral kring behandling hos sjukgymnast, arbetsterapeut, psykolog och kurator med KBT-inriktning.

Lista dig hos Vårdcentralen Slöinge, Slöinge

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0346 - 571 70 Växelnummer 0346 - 560 00
Björkgatan 3 B - visa på karta

Husläkare / vårdcentral

• 19:09 - 12 okt, 2018 skrev:

Har haft denna vårdcentral i mer än 25 år och alltid lämnat den efter besök mycket nöjd.
    Genom åren har personalen naturligtvis inte varit densamma, men gemensamt för alla har
    varit det utmärkta betyg jag lämnat.
    Tror det är svårt att hitta bättre vårdcentral!

• 21:38 - 13 maj, 2017