karta knapp bakgrund
Filter
Lediga tider
99+

Allmänläkare / Husläkare i Hässelby-Vällingby

På vården.se kan du jämföra 8 Allmänläkare / Husläkare i Hässelby-Vällingby. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst
174 mottagningar i närheten av Hässelby-Vällingby

primary care
Öppet idag till 17:00
primary care
Öppet idag till 17:00

Vad har allmänläkare / husläkare i Hässelby-Vällingby för snittbetyg?

I Hässelby-Vällingby ligger snittbetyget för allmänläkare / husläkare på 3.4, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din allmänläkare / husläkare? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och allmänläkare / husläkare i Hässelby-Vällingby.

Vilken allmänläkare / husläkare är bäst i Hässelby-Vällingby?

Att välja vilken allmänläkare / husläkare i Hässelby-Vällingby du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra allmänläkare / husläkare baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De allmänläkare / husläkare med bästa snittbetyg i Hässelby-Vällingby på Vården.se är:

Så tycker patienter om allmänläkare / husläkare i Hässelby-Vällingby

• Bästa vårdcentralen,endast dr Said hjälpte mig med rätt behandling

– Ana S. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Mycket bra. Ser människan

– Magnus W. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Idag hade jag läkarbesöket igen. Jag är himla nöjd. Grymt gänget! Kompetent, professionellt, informativt tillvägagångssätt av doktor Biljana och doktor Amin! Kunniga och trevliga personal! Jag vill också nämna en sköterska som gjorde EKG för mig, hon var väldigt snäll och välkomnande. Rekommenderar starkt den här vårdcentralen.

– Iuliia R. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Bästa vårdcentralen. Lyhörd, varm och kompetent personal. Otroligt trevlig stämning bland personal samt gentemot patienterna. Man behöver ta hänsyn till att de också har stressiga dagar och att resurser inte alltid räcker till. I helhet en mycket bra vårdcentral. 5 guld stjärnor från mig!

– Lena H. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

• Idag hade jag ett läkarbesök. Mötet med läkaren Biljana överträffade alla mina förväntningar. Det här är den bästa läkare jag träffat på alla mina år i Sverige. Kompetent förhållningssätt, professionalism, empati. Läkaren Biljana lyssnar inte bara på patienten utan hör också, vilket är mycket viktigt för mig. Stort tack.

– Iuliia R. Västerorts Vårdcentral, Vällingby

Vilka allmänläkare / husläkare i Hässelby-Vällingby har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa allmänläkare / husläkare:

Vad är en husläkare / allmänläkare?

En husläkare, även känd som allmänläkare, är en läkare inom primärvården som ger medicinsk vård till patienter i allmänhet. En allmänläkare är specialist i allmänmedicin och är vanligtvis den första du som patient bör kontakta när du söker sjukvård. Allmänläkare diagnostiserar och behandlar ett brett spektrum av sjukdomar och åkommor, och ger även råd om förebyggande åtgärder.

Allmänläkare arbetar ofta på vårdcentraler, men det finns också privata allmänläkarmottagningar.

Hur vet man vem som är ens husläkare?

För att veta vem som är din husläkare kan du kontakta din lokala vårdcentral eller hälsocentral. Om du är listad på vårdcentralen har du en tilldelad husläkare som är ansvarig för din vård.

Kan man byta husläkare?

Ja, man kan byta husläkare. För att byta husläkare bör du kontakta den önskade vårdcentralen eller mottagningen och framföra ditt önskemål, så hjälper de dig.