Här kan du se omdömen som Hälsocentralen Granlo har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 80.7%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 76.6%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 79.8%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 85.7%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 72.2%
Information och kunskap
Länets snitt: 76.2%
Tillgänglighet
Länets snitt: 82.8%
13 feb, 2024
Dåligt bemötande när man väl blir uppringd. Uppringaren lyssnar inte på vad jag säger utan läser i min journal istället och drar egna slutsatser av det hon läser snarare än vad jag säger. Dessutom, arbetande människor kan vara ganska inne i helt andra saker när de ringer upp efter 1 timme och det minsta man svarar fel på något eller säger fel ord så kan det hamna i journalen och vändas emot en nästa gång. Tänk på en sak!! När man ringer till er så kan man faktiskt vara sjuk och behöva hjälp!