Brastads sjukgymnastik AB, Brastad

Om Brastads sjukgymnastik AB, Brastad

Fysioterapi med individuell bedömning och behandling av fysioterapeut. Specialiserad på muskel och led problematik. McKenzie metoden. Akupunktur. Medicinsk tränings terapi.

Läkarvägen 4, 454 31, Brastad - visa på karta

Brastads sjukgymnastik AB, Brastad

13:11 - 12 sep, 2016 skrev:

Toppen!

09:37 - 24 aug, 2015 skrev:

Bra vård & omsorg. Kunskap & kvalitet, kan rekommenderas.

18:00 - 22 sep, 2013 skrev:

Fungerar jättebra att träna i lokalen själv efter gott bemötande och bra instruktion av sjukgymnast.
Man bokar i förväg den tid som är ledig. Nära och bra placering för oss som är bosatta i Brastad.
Allt känns så tryggt och lagom. Känner man sig osäker finns möjlighet att ställa frågor till sjukgymnasten.