Haga >

Södra Allégatan 6, Göteborg

Naprapatbehandling

Inga lediga tider den närmaste månaden

Massage

Välkommen till Stjärnkliniken Göteborg!

I charmiga Haga, på Södra Allégatan 6, hittar du Stjärnkliniken Göteborg. Här får du träffa ett tight team av terapeuter som jobbar tillsammans för att hjälpa dig med ditt välmående. Vårt mål är att du inte bara ska få hjälp med dina akuta besvär, utan också få en hållbar vardag så att du kan nå din högsta nivå.

Stjärnklinikens vision: skapa ett friskare Sverige, med prägling av elitidrotten.

Detta kan Stjärnkliniken Göteborg hjälpa dig med

Hos Stjärnkliniken Göteborg jobbar kunniga naprapater och fysioterapeuter, som kan ge behandling med manuella tekniker, övningar och stötvågsbehandling. Hos oss kan du få hjälp med de flesta besvär från muskler, leder och nerver, till exempel:

• ryggskott
  • nackspärr
  • tennisarmbåge
  • musarm

Om Stjärnkliniken

Stjärnkliniken grundades i Norrköping 2008 och har sedan dess växt till en av Sveriges största kliniker inom manuell medicin. Hos oss samarbetar ett team med olika specialister, inklusive naprapater, kiropraktorer, fysioterapeuter, massörer, psykoterapeuter och personliga tränare. Vi erbjuder ett heltäckande utbud och du kan alltid känna dig trygg med den behandling du får hos oss.

Varmt välkommen att boka tid hos Stjärnkliniken Göteborg, redan idag!

Informationen uppdaterades 15:46 - 1 nov, 2023