Avdelning 31, Ortopediska kliniken US

Avdelning 31, Ortopediska kliniken US

, Linköping

Universitetssjukhuset, Linköping, 58185 Linköping

PÄ avdelning 31 vÄrdas patienter med olika ortopediska problem. Avdelningen har akut och planerat intag av patienter. FörfrÄgningar om inneliggande patienter kan ske dagligen mellan kl 11.00-17.00.

Informationen uppdaterades 11:01 - 16 feb, 2024

Vill du veta hur din kropp mÄr? Boka en hÀlsokontroll hos Svensk Provtagning!

• ett stort utbud av hĂ€lsokontroller i olika omfattning
  • över 155 provtagningsenheter frĂ„n Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hÀlsokontroll hos Svensk provtagning

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 6 omdömen

20 dec, 2023

Jag opererade mig i ryggen för Spinal Stenos. Jag hade Ylva en helt underbar, skicklig och jordnÀra överlÀkare pÄ alla de sÀtt. Men som sagt frÄn det att jag kom upp till avd 31 pÄ morgonen onsdagen den 13/12-23 tills efter operationen sÄ har jag aldrig trÀffat sÄ mÄnga olika mÀnniskor pÄ en avd, och jag bemöttes sÄ trevligt och professionellt av precis allihopa, ordagrant precis allihopa, frÄn killen som kom in och stÀdade till överlÀkaren Ylva. Ett otroligt stort TACK för att ni tog hand om mig och allt ni hjÀlpte mig med. Mvh Micke som lÄg pÄ rum 40

1 dec, 2023

TillÀgg pÄ mitt omdöme. Finns en kille som ej förstÄr att vissa inte kan svÀlja tabletter. Det Àr nÄgot ni borde lÀra denna pojk. Alla kan inte och sÄ enkelt Àr det. BortsÀtt frÄn det, sÄ Àr allt pÄ topp hos er.

1 dec, 2023

Vill bara ge alla pÄ denna avdelning en ros. Vilket bemötande jag fick av er, efter en djup infektion pga 3 brutna tÄr dÄ jag brÄkade med en container. NÀstan sÄ jag saknar er, fast hade gÀrna trÀffat er pÄ ett roligare sÀtt ;-) FortsÀtt som ni gör, underbara Àr ni

13 sep, 2022

trevlig personal, riktigt dÄlig och osmaklig mat förutom frukost den var jÀttebra, fick hjölp med allt, trÄkigt att man ej kunde fÄ ett rum INNAN operation sÄ man kunde ha packat upp saker och vara klar med allt innan operation, inte behöva styra med det EFTER operation, annars mycket nöjd med allt och arbetsterapeuten som hjöpte mig gÄ i trappor och korridor var jÀttebra, fysioterapeuten gav mig ett papper med trÀning, noll visning hur man skulle göra frÄn personen sjÀlv eller jag fick visa att jag gjorde rÀtt, totalt vÀrdelöst ! fick testa mig fram hemma !! men avdelningen rekommenderas

4 sep, 2020

SÄ trevlig avdelning och personal Uppvaknings personalen(förutom undersköterskorna ) borde nog gÄ en charmkurs

Omdöme i Nationella PatientenkÀten

HÀr kan du se omdömen som Avdelning 31, Ortopediska kliniken US har fÄtt i Nationella PatientenkÀten.

Om Nationella PatientenkÀten

LĂ€nets snitt: 88.1%