Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

Om Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

Hälsocentralen Höga Kusten är en av regionens hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

Vårdhemsvägen 2, Ullånger - visa på karta

Hälsocentralen Höga Kusten, Ullånger

17:42 - 09 okt, 2017 skrev:

Vi fick världens bästa bemötande när vi kontaktade denna hälsocentral med anledning av att vaccinet var slut på den hälsocentral som vi är listade på. Supertrevlig personal både på telefonrådgivning och vid vaccination av familjen 👍 Tack!

08:43 - 26 okt, 2016 skrev:

finns inget att klaga på

11:42 - 02 maj, 2016 skrev:

aldrig några problem när man ringer trevligt bemötande helt under bara

07:45 - 18 nov, 2013 skrev:

Bara bra