Medicinmottagning, Kungälv

Om Medicinmottagning, Kungälv

Medicinmottagningens verksamhet innefattar planerad verksamhet inom följande områden: allmän internmedicin, diabetes, ämnesomsättningssjukdomar och hjärtsjukdomar. Här finns också en dietistmottagning, koagulationsmottagning samt hjärtlab. Vi har en medicinsk dagvårdsenhet inom vilken mag- tarmsjukdomar och blodsjukdomar utreds och behandlas.
Ring direkt till din behandlande mottagning i första hand. För frågor av allmän karaktär går det bra att ringa på angivet telefonnumret.

0303 - 985 39 Växelnummer
Lasarettsgatan, 442 34, Kungälv - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:30 - 09:30 0303-98539
  • Måndag - Fredag 10:00 - 11:30 0303-98539
Parfym och dofter: Många människor är överkänsliga mot parfym och andra starka dofter. Vi är därför tacksamma om du tar sådan hänsyn. Tobak: Hela sjukhuset, både inomhus och utomhus, är ett rökfritt område. Utomhus finns särskilt angivna platser där rökni