Lars Davidsson Konsultation, Helsingborg
mental health

Lars Davidsson Konsultation

, Helsingborg

Thure Röings gata 4, Helsingborg, 25218 Helsingborg

Allmänpsykiatrisk mottagning. Diagnosticerar och behandlar alla allmänpsykiatriska tillstånd med ett särskilt intresse för vuxen ADHD. Intyg och bedömningar skrives.

Informationen uppdaterades 16:18 - 16 nov, 2023

22 sep, 2023

Dr Lars Davidsson är en stabil och lugn person. Det som är bra med honom är att han inte nickar och instämmer till allt jag säger utan ”ifrågasätter” också och kan ge sina synpunkter, vilket är givande. När man lider av depression och ångest är feedback viktigt, ett aktivt lyssnande, som just Lars är bra på. Tacksam patient. PS Lars söta vovve är också en mycket klok tös DS

17 jul, 2022

Äntligen har jag kommit till en trygg och lugn mottagning där jag blir lyhörd. Känns helt underbart att ha en och samma läkarkontakt för min adhd behandling. Är otroligt tacksam för denna professionella kontakt.

31 mar, 2021

Från första kontakt en god upplevelse utav respekt och ödmjukhet. En lugn och trygg kontakt och miljö. Där upplevelse av samarbete är en viktig utgångspunkt i kontakten. Är en efterlängtad kontakt efter en del år inom allmänna öppenvården Psykiatri, där det har kommit till den gräns jag upplever är katastrof och värre lär det bli! // En tacksam patient!

Psykiatri, vuxna