Fysioterapimottagningen Sport och Rehab, Kristinehamn

Fysioterapimottagningen Sport och Rehab

, Kristinehamn

Garnisonsvägen 3 681 55 Kristinehamn, 68130 Kristinehamn

Öppet fredag från 08:00

Mottagningen har semesterstängt v.28- v31. Under denna period har vi inga telefontider eller möjlighet att ta emot meddelande via mobilsvar. Önskar ni boka tid för undersökning eller ombokning av tid kan ni lämna meddelande via 1177. Under denna tid kan det dröja lite längre innan ni får svar. För akuta ärenden hänvisas till 1177. Önskar er en trevlig sommar.

Välkommen till Fysioterapimottagningen Sport och Rehab AB i Kristinehamn. Jag erbjuder dig bedömning, diagnostik och personligt inriktad rehabilitering av dina besvär utifrån vetenskaplig evidens och erfarenhet. Jag kan hjälpa dig med: Bedömning av muskel-, led- och skelettrelaterade besvär Bedömning av fot- och hälsmärta hos barn och vuxna Axeldiagnostisering och rehabiliteringen Rehabilitering av idrotts- och motionsskador Rådgivning om egenvård och träningsupplägg Tillverkning av ortopediska inlägg Tillverkning av hälkopp Kontakt genom att logga in till e-tjänsterna på 1177.se eller via telefon 072-550 90 65 Vi kontaktar dig inom 1-3 arbetsdagar.

Informationen uppdaterades 08:04 - 1 jul, 2024

Loading map