Filter
Lediga tider

Vaccinationsmottagning i Frölunda Torg

På vården.se kan du jämföra 3 Vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
67 mottagningar i närheten av Frölunda Torg

3.4 (4)

4.5 (11)

2.5 (1)

2.5 (8)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg för snittbetyg?

I Frölunda Torg ligger snittbetyget för vaccinationsmottagningar på 3.7, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din vaccinationsmottagning? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg.

Vilken vaccinationsmottagning är bäst i Frölunda Torg?

Att välja vilken vaccinationsmottagning i Frölunda Torg du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra vaccinationsmottagningar baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De vaccinationsmottagningar med bästa snittbetyg i Frölunda Torg på Vården.se är:

Så tycker patienter om vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg

• Som vanligt en mycket bra träff och hjälp från Per och hans fördagen assisten som jag tyvärr inte kom ihåg namnet på

– Calle P. Omtanken Vårdcentral, BVC och Rehab - Frölunda Torg

• Jag fick bra uppföljning och rådgivning av diabetessköterskan.

– Anders E. Omtanken Vårdcentral, BVC och Rehab - Frölunda Torg

• Jag hade en annan VC men fick inte tillräckligt hjälp, de brydde sig inte alls om min mående och situation, sen bytte det till Omtanken i Frölunda torg, fick mycket tillräcklig hjälp av läkaren, psykologen och arbetsterapeut. Läkaren som bryr sig jättemycket, har hög tålamod, fint bemötande, är professionell faktiskt och uppfölja. Jag mår faktiskt väldigt väldigt bättre och känner mig tryggt med den vården och hjälpen som jag får. De faktiskt räddade mig och mitt liv. Jag rekomenderat till mina kompisar att använda den bästa servicen av Omtanken och rekommenderar alla att prova Omtanken!

– Nazanin S. Omtanken Vårdcentral, BVC och Rehab - Frölunda Torg

• Hej, sist när jag var hos er fick jag träffa en kvinnlig läkare - Yang Cong. Hon har ägnat en massa tid att prata med mig, kom med väldig bra förslag angående min medicinering. Hon beställde en massa prover och Sms-ade till mig information om resultatet. Jag fick en undersökning som ingen annan läkare har erbjudit mig. Hon är en lovande läkare som verkligen bryr sig om människor.

– Cornel B. Omtanken Vårdcentral, BVC och Rehab - Frölunda Torg

• Vill kommentera er hemsida. Alla länkar som står "Boka" på Omtänken Frölunda Torgs sida går till "Lista dig" sidan. Mycket förvirrande och otydligt och jag gissar att merparten av era besökare är redan listade. Jag lyckades till slut hitta en text som förklarar att man får bara boka per telefon just nu, men telefonnummrarna står längst ner och är dölda (man måste klicka fram dem). Det är mycket dåligt tillgänglighet och svår även för mig som har jobbat med webb i 20 år att förstå och hitta. Kommentarerna som tar upp ungefär en tredjedel av sidan är senast från 2019 och det finns ingen möjlighet att lämna nya kommentarer. Ta bort dem! Helt enkelt - se över hemsidan. Viktigast information först. Gör det enkelt för folk att hitta nödvändig information och boka med er.

– Steve C. Omtanken Vårdcentral, BVC och Rehab - Frölunda Torg

Vilka vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga vaccinationsmottagningar i Frölunda Torg som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en vaccinationsmottagning på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

Vad är en vaccinationsmottagning?

En vaccinationsmottagning är en mottagning som är specialiserad på vaccinationer. Till en sådan kan du gå för att vaccinera dig mot olika sjukdomar, så att du får ett bra skydd i din vardag.

Vad kan man vaccinera sig mot på en vaccinationsmottagning?

På en vaccinationsmottagning kan man normalt sett få vaccin mot en rad olika sjukdomar. Vanliga vaccin som erbjuds är vaccin mot influensa, mässling, påssjuka, röda hund, hepatit, polio, difteri, stelkramp och HPV (humant papillomvirus). Beroende på din ålder, kön, immuniseringsschema samt vilken mottagning du går till kan utbudet av tillgängliga vaccin variera.

Finns det dropin för vaccin?

Vissa vaccinationsmottagningar erbjuder dropin för vaccin, vilket innebär att man kan komma utan tidsbokning och få sin vaccination direkt. Detta kan vara praktiskt för personer med begränsad tid eller för de som behöver få ett vaccin snabbt. Men det är viktigt att kontrollera om vaccinationsmottagningen erbjuder dropin-tjänster, eftersom det kan variera mellan olika kliniker och regioner.