Tandläkarundersökning - för dig över 23 år

Allégatan 20, Borås

Öppet måndag från 07:30

Smile Borås

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Hos Smile i Borås kan vi hjälpa dig med regelbundna tandläkarundersökningar. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Därför är det viktigt att gå till tandläkaren regelbundet

Att regelbundet komma på undersökning hos tandläkaren är viktigt för att hålla dina tänder friska. Genom undersökningen kan tandläkaren inte bara upptäcka problem, utan också ge dig råd kring hur du ska ta hand om tänderna för att förebygga att du ska få besvär längre fram. Vid undersökningen kontrollerar tandläkaren tänder och tandkött manuellt och med hjälp av röntgen.

Hur ofta ska man komma på tandläkarundersökning?

Det vanligaste är att man går till tandläkaren en gång per år, men det kan variera, beroende på hur mycket besvär du har. Din tandläkare kan ta fram en individuellt anpassad behandlingsplan för dig och bedöma hur ofta du behöver komma på undersökning.

Välkommen att boka tid för tandläkarundersökning på Smile Borås!

Smile - din tandläkare i Borås!

Välkommen till oss på Smile i Borås. Du hittar oss mitt i stan på Allégatan 20 i en av stans vackraste kliniker. Vi erbjuder trygg och säker vård efter dina behov.

Vad erbjuder vi på Smile Borås?

Vi är specialiserade inom akuttandvård och allmäntandvård. Du kan exempelvis boka en årlig tandläkarundersökning hos oss med en av våra tandläkare, eller genomföra en hygienistbehandling med en av våra duktiga tandhygienister. Vi erbjuder även:

• Estetisk tandvård, till exempel tandblekning
  • Osynlig tandställning med Invisalign
  • Barn- och ungdomstandvård

Vi på Smile Borås erbjuder det senaste inom tandvård

Vi har många års erfarenhet inom tandvård och strävar alltid efter att erbjuda tandvård med den senaste kliniken. Smile Borås har som mål att erbjuda Sveriges bästa tandvård. Vi ger alltid ett personlig bemötande och en trygg vård.

Kontakta oss på Smile i Borås för att boka tid redan idag!

Informationen uppdaterades 08:36 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter