Tandblekning - för dig över 23 år

Allégatan 20, Borås

Öppet idag från 07:30

Smile Borås

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Längtar du efter att få ett vitare leende? Hos Smile Borås kan vi hjälpa dig med en effektiv och skonsam tandblekning. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Innan du gör en tandblekning hemma behöver du oftast göra en undersökning på vår klinik först.

Tandblekning hemma

Vissa föredrar att själva bleka sina tänder hemma. Innan du kan genomföra en tandblekning hemma så får du först komma till oss på Smile i Borås för att göra en avgjutning av dina tänder. Du får med dig plastskenor som är formade efter dina tänder som du först fyller med blekmedel och sedan sätter över tänderna. Behandlingen kan göras antingen på dagen eller kvällen och kräver oftast några dagars upprepning.

Varmt välkommen att boka tid för tandblekning hos oss på Smile Borås!

Smile - din tandläkare i Borås!

Välkommen till oss på Smile i Borås. Du hittar oss mitt i stan på Allégatan 20 i en av stans vackraste kliniker. Vi erbjuder trygg och säker vård efter dina behov.

Vad erbjuder vi på Smile Borås?

Vi är specialiserade inom akuttandvård och allmäntandvård. Du kan exempelvis boka en årlig tandläkarundersökning hos oss med en av våra tandläkare, eller genomföra en hygienistbehandling med en av våra duktiga tandhygienister. Vi erbjuder även:

• Estetisk tandvård, till exempel tandblekning
  • Osynlig tandställning med Invisalign
  • Barn- och ungdomstandvård

Vi på Smile Borås erbjuder det senaste inom tandvård

Vi har många års erfarenhet inom tandvård och strävar alltid efter att erbjuda tandvård med den senaste kliniken. Smile Borås har som mål att erbjuda Sveriges bästa tandvård. Vi ger alltid ett personlig bemötande och en trygg vård.

Kontakta oss på Smile i Borås för att boka tid redan idag!

Informationen uppdaterades 08:36 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter