Rehab- och Fysexperten i Sjuhärad AB Erik Svenningsson, Borås

Om Rehab- och Fysexperten i Sjuhärad AB Erik Svenningsson, Borås

Vi är en sjukgymnastmottagning som har avtal med Västra Götalandsregionen. Vi är anslutna till gällande sjukförsäkring där högkostnadskort och frikort gäller. Vi tar emot patienter med och utan remiss. Vi finns i fräscha nyrenoverade lokaler på Trandareds VC, där du också kan parkera gratis. Vi erbjuder allt ifrån individuell behandling, smärtlindring, funktionsträning i avspänd atmosfär till arbetsförmågebedömningar.

Kindsgatan 1, 504 50, Borås, Övriga öppettider enligt överenskommelse. - visa på karta