Geria Vårdcentral i Söderköping

Om Geria Vårdcentral i Söderköping

Tidsbokning via TeleQ: 010-105 92 25.
Tel nr BVC 010-104 48 66. Telefontid helgfri vardag 10.00-11.00, därefter röstbrevlåda.
När vårdcentralen är stängd kan du söka efter råd om sjukdomar och symtom här på 1177.se. Hittar du inget svar kan du ringa 1177. Sjuksköterskorna på 1177 ger dig allmänna medicinska råd, gör en medicinsk bedömning och lotsar dig vidare om du behöver besöka jourcentral eller akutmottagning. Du kan inte boka eller avboka tid på vårdcentralen via telefonnumret 1177.

Lista dig hos Geria Vårdcentral i Söderköping

Ågatan 53, Söderköping - visa på karta

Geria Vårdcentral i Söderköping

3,8

21:22 - 11 jun, 2019 skrev:

Medmänskligt bemötande, snabb återkoppling, hög servicegrad. Har bara positiva erfarenheter sedan minst 7 år tillbaka.

23:19 - 25 jul, 2017 skrev:

Besökt Geria tre gånger - tre olika läkare. Vid sista besöket fick jag vänta 14 veckor på att få tid - 14 veckor!

2,2

23:27 - 13 dec, 2016 skrev:

Tack för det första besöket hos er som nyinflyttad till Söderköping.

13:19 - 25 nov, 2016 skrev:

Jag har också fått byta läkare utan någon information till mig , jag har också skrivit till Geria om att jag inte vill byta ,INGET SV AR? ?

2,8

11:08 - 08 nov, 2016 skrev:

Hade en läkare som jag trivdes med. Nu har jag fått en annan. Detta utan att prata med mig. Lite ledsamt.

4,2

15:02 - 12 okt, 2016 skrev:

extremt dålig återkoppling

1,0

11:29 - 15 sep, 2016 skrev:

Ringt nu tre dagar i rad och inte blivit återkopplad fast jag blivit lovad detta. riktigt dåligt

1,0

15:13 - 31 aug, 2016 skrev:

Rinde i morse och fick att dom skulle ringa mig ca 8,35,nu är kl 15,10 och fortfarande har ingen ringt. Så dåligt

1,5

17:26 - 27 jun, 2016

1,5

13:01 - 13 maj, 2016 skrev:

Jag har bara positiva erfarenheter från mina besök hos er! Alla, sköterskor & läkare & kurator, visar att ni verkligen lyssnar och bryr er! Ett stort tack!

17:07 - 21 apr, 2016 skrev:

Min pappa, 89 år gammal besökte er i förmiddags. Han fick ingen hjälp alls!! Oerhört nonchalant behandlad. Han sökte för en långvarig förkylning (alt allergi). Han blev helt enkelt avspisad av en sköterska. Helt otroligt. Jag överväger att anmäla detta till ansvarig myndighet. Så här får det absolut inte gå till. Ni skickar hem en 89-åring som visserligen är skriven i Stockholm och säger att han får ringa sin läkare 25 mil bort!!!

2,0

11:28 - 30 mar, 2016

15:35 - 13 jan, 2016 skrev:

Blir alltid positivt bemött av kunnig och trevlig personal. Man behöver inte känna sig stressad för att det är patienter efter, läkaren har tid!!

11:49 - 29 dec, 2015 skrev:

Helt fantastiskt bemötande och service!

13:24 - 03 dec, 2015 skrev:

Varmt och trevligt bemötande, alltid! proffsiga och kunniga! Det känns tryggt!

15:44 - 09 sep, 2015 skrev:

Jag tycker dom är jättebra och trevliga.

19:26 - 29 jul, 2015 skrev:

Tänk att få möjlighet att tillhöra en Vårdcentral som ser till sina "kunder" dvs. oss patienter. Jag känner mig alltid väl omhändertagen här. Personalen är aldrig stressad, dom lyssnar och gör alltid sitt yttersta för att hjälpa mig som patient. Att dom dessutom verkar ha väldigt roligt på sitt jobb gör mig glad och bidrar med största säkerhet till den trevliga och hjälpsamma atmosfären på Geria.

13:01 - 23 maj, 2014 skrev:

Idag var jag hos er igen eftersom jag inte blev bättre. Men idag kan jag säga att jag är mycket nöjd med den vård jag fick och bra bemötande. Tack igen nöjd patient

15:30 - 03 feb, 2014 skrev:

Har äntligen efter många år fått en läkare som kan sin sak. Bemötandet från alla på vårdcentralen Geria kan inte bli bättre. Ett stort tack till er alla.

07:34 - 27 okt, 2012 skrev:

Vilket härligt bemötande av alla på geria o toppenläkaren Mikael Johansson äntligen en läkare man får förtroende för. Tack Geria